اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مرداد 1395 - 18:54   |   کد مطلب: 19095
معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت کشور گفت: شرايط براي برگزاري انتخابات رياست جمهوري 96 در سال آينده از نيمه دوم سالجاري مهيا مي شود.

به گزارش صبح الوند، جواد ناصريان روز چهارشنبه در نشست معاونين هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع مديران کل امور اداري و مالي استانداري هاي سراسر کشور در همدان افزود: در تلاش براي تامين منابع مالي کافي براي انتخابات سال آينده هستيم و تخصيص اين رقم از سوي سازمان مديريت انجام شده است.

وي با بيان اينکه براي اولين بار هزينه مجريان برگزاري انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به موقع پرداخت شده است عنوان کرد: در تلاش هستيم تا حق الزحمه پنج هزار نفر باقي مانده نيز با تکميل اطلاعات دقيق تر هر چه زودتر پرداخت شود.

ناصريان گفت: البته دستمزد هيات هاي اجرايي هنوز پرداخت نشده است که در صدد پرداخت اين رقم تا ماه آينده و سپس آغاز پرداخت ها به هيات هاي بازرسي هستيم.

وي ادامه داد: در سالجاري سه استان کشور انتخابات ميان دوره اي خواهند داشت که اين شرايط را سخت تر مي کند.

ناصريان با بيان اينکه 10 خودروي گرانقيمت استانداري ها در سالجاري به فروش رفته است اظهار کرد: تا يک ماه آينده خودروهاي سبک در اختيار استانداري ها قرار خواهد گرفت.

وي بيان کرد: در برخي استان ها با کسري بودجه انتخاباتي مواجه بوديم در حالي که قبل از برگزاري انتخابات وعده اعتبارات مازاد به هيچ استاني داده نشده بود اما با اين وجود منابع انتخابات مرحله دوم نيز در اختيار استان ها قرار خواهد گرفت.

وي عنوان کرد: ماه آينده هفته دولت را خواهيم داشت و با توجه به اينکه امسال آخرين هفته دولت در دولت يازدهم است بايد جداولي از اقدامات دولت احصا و در اختيار استانداران قرار بگيرد تا به نحو احسن به مردم ارائه شود.

ناصريان افزود: در سه سال گذشته با تغيير ساختار استانداري ها سازمان مديريت و برنامه ريزي احيا شد اما مجبور به تغيير ساختار اين سازمان شديم اما تلاش شد تا کمترين آسيب به اين بدنه اين سازمان برسد.

وي بيان کرد : در اين ساختار معاون برنامه ريزي حذف شد اما در برخي استانداري ها اين مورد انتقاد قرار گرفت، اما اين تجميع وظايف به دور از هر گونه نگاه جناحي و حزبي بوده است.

ناصريان با بيان اينکه هم اکنون حدود پنج روستا دفتر شهري و روستايي ندارند افزود: در تلاش بوديم که ساختار استانداري ها با 15 اداره کل بسته شود اما در برخي استان ها اين رقم به 17 اداره رسيد.

ناصريان عنوان کرد: در تلاش هستيم که انتصاب فرمانداري ها و بخشداري ها ضابطه مند انجام شده و پس از احراز شرايط اين افراد انجام شود.

وي با اشاره به احصا 87 مصداق اقتصاد مقاومتي از استانداري هاي کشور بيان کرد: مجموعه اين موضوع ها هفته آينده بررسي و براي تصميم گيري در اختيار دولت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان