اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. مرداد 1395 - 9:08   |   کد مطلب: 19163
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان خبر داد
برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در 15 پایگاه تابستانی در همدان
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در 15 پایگاه تابستانی در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام جواد حیدری‌راد در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به برنامه‌های تبلیغات اسلامی همدان در دهه کرامت اظهار کرد: در این هفته حضور خدام حرم رضوی حامل پرچم امام رضا (ع) را در برنامه داریم.

وی با اشاره به حضور این خادمان در شهر همدان و به ویژه در حرم امامزاده عبدالله(ع) گفت: چندین سال است که برگزاری این حرکت فرهنگی با استقبال و رضایت گسترده مردم به ویژه بیماران سخت درمان همراه بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده تا در چند روستا نیز خدام حرم رضوی حامل پرچم امام رضا(ع) حضور داشته باشند، افزود: در این حرکت خادمان در وصف امام رضا (ع) مدیحه‌سرایی خواهند کرد.

وی به حضور خادمان حرم امام رضا(ع) در بیمارستان‌های شهر با حمل پرچم متبرک حرم رضوی اشاره کرد و افزود: این عزیزان هدایایی متبرک شده‎ای را برای شفای بیماران با خود به همراه می‌آورند.

حیدری‎راد با بیان اینکه 15 پایگاه تابستانی به ویژه هیأت‌های مذهبی بانوان برنامه‌های روز دختر را برگزار خواهند کرد، گفت: عموم هیئات مذهبی در دهه کرامت فعال هستند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: 70 تا 80 درصد متعلمان قرآنی خانم‌ها هستند که حداقل 50 عنوان برنامه توسط آنها در روز دختر برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان به برگزاری دو مورد گردهمایی هیأت‌های مذهبی با هماهنگی شورای هیئات مذهبی اشاره کرد و افزود: 60 عنوان مراسم جشن با تبیین ویژگی حضرت امام رضا(ع) و شرح زندگی سیاسی و اجتماعی ایشان در کانونهای فرهنگی و به ویژه مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن‌ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در 6 روستا جهادگران فرهنگی در قالب اردوهای جهادی همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) حضور خواهند داشت، گفت:‌ این افراد در کنار فعالیت‌های جهادی نظیر عمرانی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی نیز می‌پردازند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان