اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مرداد 1395 - 19:58   |   کد مطلب: 19306
واحد کلواری رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان فردیس ازتالیف کتاب شهید مدافع حرم مرتضی مسیب زاده در این شهرستان خبرداد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تیتر یک، واحد کلواری رئیس  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار فردیسان ازتالیف  کتاب شهید مدافع حرم مرتضی مسیب زاده در این شهرستان خبرد اد.

وی در این رابطه گفت:به منظور ارج نهادن به جایگاه شهدای مدافع حرم  و آشنایی نسل جوان و نوجوان با سبک زندگی این شهید بزرگوار کتاب شهید مرتضی مسیب زاده در شهرستان فردیس نگاشته خواهد شد.

 رئیس بنیاد حفظ آثار شهرستان فردیس در ادامه از راه اندازی پارک موزه دفاع مقدس در شهرستان فردیس خبر داد و گفت:مقدمات لازم برای در نظر گرفتن محل مناسبی برای راه اندازی پارک موزه دفاع مقدس با شهرداران مناطق مختلف فردیس و مشکین دشت انجام شده است.

کلواری در ادامه نصب المان ها شهری مربوط به دوران دفاع مقدس در بخش های مختلف شهر و استفاده از فضای مجازی به منظور ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری و مقاومت را از اهم برنامه های این اداره برشمرد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: معرفی و شناسایی شهدا وجانبازن و رزمندگان دوران دفاع مقدس در این شهرستان و ثبت خاطرات آنان را از دیگر برنامه های بنیاد حفظ اثار و ارزش های دفاع مقدس در شهرستان فردیس است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان