اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1395 - 9:36   |   کد مطلب: 18011
سردار ابوحمزه در مراسم قدردانی از خانواده پاسدار نمونه "شهید مجتبی کرمی":
شهدای مدافع حرم برای دفاع از ملت ایران شهید شدند
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهید مدافع حرم مجتبی کرمی و امثال آن برای دفاع از امنیت و ناموس ملت شهید شدند چرا که اگر آنان نبودند باید در مرزهای خودمان با داعش می جنگیدیم.

به گزارش صبح الوند، امسال مراسم جشن روز پاسدار برای خانواده شهید مدافع حرم شهید مجتبی کرمی متفاوت برگزارشد، امسال دیگر پدر ریحانه کوچولو در کنارش نبود و او دلتنگ پدر، سپاه انصارالحسن (ع) استان همدان جهت قدردانی از خانواده این پاسدار نمونه  مراسمی در حسینیه آل رسول الله (ص) همدان برگزار کرده بود و این بهانه ای شد که در این مراسم حضور پیدا کنم.

 

     

 

در این مراسم سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان به بیان علت حضور سپاه و بسیج در جبهه مقاومت خصوصا در سوریه پرداخت و گفت:  بعضی از افراد آگاه و بعضا ناآگاه حضور در سوریه را زیر سئوال می برند و گاه شما با  سئوالاتی  مواجه می شوید که چرا ما باید در سوریه شهید بدهیم.

 

وی تصریح کرد: بعضی از افراد در فضای مجازی و تحت تاثیر بدگویی های بیگانگان به نوعی در زمین دشمن بازی می کنند و خودشان خبر ندارند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با در خواست از جمع حاضر جهت رساندن دلایل حضور رزمندگان ایرانی در سوریه به اقشار مختلف مردم گفت: شما باید این مباحث را انتقال دهید تا همه هوشمندانه وظایف و تکالیف خودشان را بدانند.

 

سوریه از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی از ایران حمایت کرده است

وی به بیان دلایل دفاع از سوریه پرداخت و اظهار کرد: سوریه اولین کشوری بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رسمیت شناخت و در جنگ بین ایران و عراق تنها کشورهایی که به ایران کمک کردند سوریه و کره شمالی بودند.

 

سردار ابوحمزه ادامه داد: سوریه انبار سلاح و مهمات خودش را در شرایطی که همه کشورها بر ضد ایران عمل می کردند به روی جمهوری اسلامی باز کرد و موشک در اختیار ما گذاشت.

 

این پاسدار فداکار افزود: کشور سوریه بعد از جنگ ایران با عراق اولین کشوری بود که جلوی صادرات نفت عراق از کشورش را گرفت و در طول این 37 سال سوریه تمام قد از مقاومت فلسطین و لبنان دفاع کرده است.

 

سوریه در جهت کمک به غزه و لبنان ایران را حمایت کرده است

 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نقش سوریه در کمک به ایران در حمایت از غزه و لبنان بیان کرد: در سوریه شیعه کم است امابا این وجود در طول این مدت همواره سوریه این پایگاه استراتژیک مهم و حساس را در اختیار جمهوری اسلامی گذاشته است و اگر به فلسطین و لبنان کمک می کنیم بخاطر جای پاهایی است که سوریه برای ما ایجاد کرده است.

 

وی تصریح کرد: به همت همکاری های سوریه و حرکت هایی که نیروهای جهادی غزه و لبنان داشتند آنها توانستند جنگ هایی همچون جنگ های 33 روزه و همانند آن را پیروز شوند.

 

سردار ابوحمزه به بیان کارشکنی هایی که در جهت از بین بردن رابطه بین ایران و سوریه شده بود پرداخت و گفت: بعد از موفقیت های نیروهای جهادی غزه و لبنان، سه کشور عربستان، ترکیه و قطر از بشار اسد در ازای پرداخت مزایایی درخواست حمایت نکردن از ایران را کردند و وی در جواب آنان گفته بود اگر همه امکانات را به من بدهید دست از جمهوری اسلامی برنمی دارم.

 

این پاسدار فداکار تصریح کرد: وقتی که از این طریق نتیجه نگرفتند از هر جنایتی استفاده کردند تا جمهوری اسلامی ایران را از  عرصه خارج کنند و مثل مور و ملخ در سوریه ریختند و از همه کشورهای غربی با سوریه وارد جنگ شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: حال سئوال اینجاست در این شرایط  که همه کشورها سکوت کرده اند و هدفشان تجزیه سوریه بود حال جمهوری اسلامی چکار باید بکند.

 

سردار ابوحمزه هدف همه این حملات را نابود کردن جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: حرکتی که اینها در سوریه، عراق، یمن، بحرین، افغانستان، پاکستان و مرز ارمنستان  انجام می دهند همه در جهت  نابودی اهداف جمهوری اسلامی ایران است.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به بیان بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آنکه اگر رزمندگان ما نبودند الان باید در کرمانشاه و همدان با داعش می جنگیدیم پرداخت و  بیان کرد : این هنر و تدبیر مقام معظم رهبری و این معجزه الهی بود که به ملتهای مسلمان هدیه کرد و به جای آنکه در جبهه های خودمان با داعش بجنگیم جبهه های ما کنار دریای مدیترانه رفت.

 

وی تصریح کرد: حال متوجه می شوید که چرا شهید کرمی و امثال آن رفتند و ما داریم به خودمان کمک می کنیم پس چرا شهدای مدافع حرم و دفاع از مردم مظلوم سوریه و عراق  را سوال می برید؟

 

سردار ابوحمزه اظهار کرد: مثل آب خوردن به دختران تجاوز می کنند و 700 نفر را ردیف می کنند و به رگبار می بندند اینجا است که متوجه می شوید شجاعت مدافعان حرم چه کرده است و ما را از چه در امان نگه داشته است.

 

وی تصریح کرد: خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس لحظه به لحظه خدا را شکر می کنند که خداوند توسط بچه های آنها اسلام را حفظ کرده است.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به بیان حضور سردار شهید همدانی در سوریه پرداخت و گفت: اگر امثال شهید همدانی نبود سوریه در همان سال 89 از بین رفته بود و سوریه الان بیشتر به کمک های مالی مردم نیازمنداست.

 

هدف حمله به کشورهای مسلمان تضعیف اسلام ناب محمدی(ص) است

سردار ابوحمزه هدف حمله به کشورهایی همچون عراق و سوریه را تضعیف ریشه اسلام ناب محمدی(ص) دانست و اظهار کرد: آنها با توجه به آنکه پایگاه اصلی اسلام ناب محمدی در ایران است و هدایت گر آن مقام معظم رهبری است تصمیم گرفتند که اسلام را بکشند و با به تصویر کشیدن خوردن جگر مردم، تجاوز به زنان در کنار پرچم اسلام این هدف را دنبال کردند و گفتند اسلامی که جمهوری اسلامی می گوید این است.

 

این پاسدار فداکار خاطر نشان کرد: در این شرایط جمهوری اسلامی چکار باید می کرد  آیا باید ساکت باشد و کاری که مدافعان حرم و خون آنان کرد سبب شد که گشایشی در کشورها رخ دهد و  تمام جهان با فرهنگ بسیجی آشنا شوند.

 

وی در پایان به بیان بیانات امام خمینی (ره) که استراتژی جمهوری اسلامی را آزاد سازی کل بشریت از نظام سلطه می دانست پرداخت و اظهار کرد: با توجه به این بیانات هر کسی می خواهد انقلابی بماند و انقلابی عمل کند باید خودش را جهت حضور دراین میدان ها و اگر نیاز است جهت کمک مالی آماده کند و شما باید قدر خودتان و نظام اسلامی و ولایت را بدانید.

 

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم از خانواده پاسدار نمونه "شهید مجتبی کرمی" و جانباز دفاع مقدس "محمدحسن گل محمدی" قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان