اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. مرداد 1395 - 19:29   |   کد مطلب: 19377
حاجی‌دلیگانی از رأی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برای حذف کارت سوخت خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از پارس نیوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود برای بررسی اصلاحیه قانون بودجه سال 95 کل کشور اظهار کرد: در این جلسه  اصلاحیه قانون بودجه سال 95  که در قالب چهار تبصره، 22، 35، 36، و 37 به مجلس ارائه شده بود، تصویب شد.

وی با بیان اینکه در  تبصره‌های تصویبی تغییراتی نسبت به لایحه‌ای که دولت به مجلس ارائه کرده بود اعمال شد، افزود: در جریان بررسی بند ح  تبصره 37 که دولت در آن درخواست حذف کارت سوخت را داشت، این درخواست مورد موافقت اعضاء قرار گرفت اما این موضوع باید در صحن علنی مجلس نیز به رأی گذارده شود.

 حاجی‌دلیگانی به بند ب تبصره 37 اشاره کرد و گفت: این بند هم در جلسه رأی نیاورد بنابراین هر دو بند تبصره 37 در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه به تبصره 22  که در  آن دولت درخواست کاهش بودجه دفاعی کشور را داشته اشاره و خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مقرر شد طلب خریدهای نظامی که چه قبل و چه بعد از انقلاب وجود دارد وصول و صرف امور دفاعی کشور شود و اعضا با حذف این تبصره مخالفت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان