اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. شهريور 1395 - 21:16   |   کد مطلب: 20229
رییس جمهوری و هیات همراه دقایقی قبل هاوانا را به منظور شرکت در هفتاد و یکمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد به مقصد نیویورک ترک کرد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آخرین مرحله از سفر خود به قاره آمریکا دقایقی قبل هاوانا پایتخت کوبا را به مقصد نیویورک ترک کرد.
بر اساس این گزارش وی در سفر خود به آمریکای لاتین در هفدهمین اجلاس جنبش غیرمتعهدها در جزیره مارگاریتای ونزوئلا حضور یافت و ریاست این جنبش را به نیکولاس مادورو رییس جمهوری این کشور سپرد.
رییس جمهوری همچنین به دعوت رائول کاسترو رییس جمهور کوبا روز گذشته وارد هاوانا پایتخت کوبا شد و مورد استقبال رسمی وی قرار گرفت.
روحانی در هاوانا همچنین با فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا دیدار و گفت و گو کرد. 
در جریان سفر رییس جمهوری به کوبا یادداشت تفاهم همکاری مشترک بهداشتی، پژوهشی، آموزشی و دارویی بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران و وزارت بهداشت عمومی کوبا، در حضور «رائول کاسترو» و حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روسای جمهور کوبا و جمهوری اسلامی ایران امضا شد.
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان رئیس کمیسیون همکاری مشترک اقتصادی ایران و ونزوئلا ، دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان رئیس کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و کوبا و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در این سفر حسن روحانی را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان