اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. مهر 1395 - 14:01   |   کد مطلب: 20282
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: وقتی تفکر و ایدولوژی اسلام منهای مبارزه یعنی اسلام آمریکایی مبنا قرار گرفت و در بنیان های فکری مسئولین اجرایی کشور نهادینه شد حال استراتژی سازش به میان می آید.

به گزارش صبح الوند به نقل ازصدای دانشجو، صادق محمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در پیش از خطبه های نماز جمعه همدان گفت: طبق منویات و مطالبه مقام معظم رهبری پیرامون حضور دانشجویان انقلابی در تریبون های نمازجمعه، جای بسی تقدیر و تشکر از نماینده محترم ولی فقیه در استان همدان حضرت آیت الله محمدی است که تقاضای دانشجویان بسیجی و انقلابی پیرامون این دغدغه را مورد پیگیری جدی قرار داده و این امر با تلاش ایشان محقق شد. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

 

محمدی بیان داشت: عرایضم را در هفته دفاع مقدس با سلام بر شهیدان آغاز می کنم، سلام شهیدان، امروز که 30 و چند سال از عروج ملکوتی شما می گذرد، هنوز هم نام و یاد وصل کوی شما، امید حیاتمان گشته است.

 

وی افزود: امروز بسی جای شما عزیزان روح الله در جمع ملت انقلابی خالیست، از چه چیزهایی دوست دارید بشنوید و ما بگوییم.

 

ای شهیدان، ملت ما همچنان پای آرمانهای امام و انقلاب و رهبری محکم ایستاده و به برکت خون شما همچنان تا مسیر نهایی انقلاب خواهند ایستاد، اما  دل ما و ملت ما از دست برخی مسئولین غیر انقلابی و تجمل گرا، و برخی که ملت را نامحرم می شمارند و دشمنان انقلاب و اسلام را محرم می دانند، خون است.

 

این فعال دانشجویی گفت: از نفوذ و فیش های نجومی که لقب خائنین به نظام و ملت را گرفتند؛ گرفته تا  قراردادهای محرمانه ای همچون (FATF) و... حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: ما از شر رضاخان و محمد رضا خلاص شدیم لکن از شر تربیت یافتگان غرب و شرق به این زودی ها نجات نخواهیم یافت، اینان برپا دارندگان سلطه ابرقدرتها هستند.

 

محمدی افزود: ما دانشجویان انقلابی نیز همچون منویات امام خامنه ای تقسیماتی همچون اصولگرا و اصلاح طلب و یا اصلاح طلب مدرن و اصولگرای سنتی را قبول نداریم و موضوع مهم برای ما بحث انقلابی و غیر انقلابی می باشد. بحث مهمتر جریان انقلابی و غیرانقلابی است.

 

وی در ادامه بیان داشت: حال به تشریح مختصری از عملکرد جریان غیرانقلابی موجود در کشور در سه حوزه سیاست ، اقتصاد و فرهنگ می پردازیم.

 

محمدی افزود: در حوزه سیاست، استراتژی جریان غیر انقلابی جدایی دین از سیاست است اسلام منهای مبارزه است اسلام التقاطی است اسلام مرفهین بی درد است و در نهایت اسلام آمریکایی است.
 

وی ادامه داد: وقتی تفکر و ایدولوژی اسلام منهای مبارزه یعنی اسلام آمریکایی مبنا قرار گرفت و در بنیان های فکری مسئولین اجرایی کشور نهادینه شد حال استراتژی سازش به میان می آید.

 

مسئول بسیج دانشجویی داشنگاه ازاد همدان افزود: سازش با چند دولت کوچک که به زعم حقیرشان جامعه ی بین المللی را تشکیل می دهند .

 

محمدی پیرامون صحبت های خود در حوزه سیاست گفت: همان دولت هایی که دیروز خون بیش از دویست هزار بهترین جوان های این انقلاب را ریختند و باعث هشت سال جنگ و نا امنی در این کشور گشتند، سازش و استحاله در مسائل داخلی و منطقه غرب آسیا را توسط برنامه جامع اقدام مشترک یا همان برجام دنبال می کنند.

 

وی ادامه داد: ابتدا در مسائل داخلی سازش و کنار آمدن با شیطان بزرگ را در جامعه عنوان می کنند تا بتوانند چهره ی خباثت آلود آمریکا را بزک کنند و بتوانند آمریکای جدیدی را برای ملت به نمایش بگذارند و برجام داخلی که فرجامی جزء تعطیلی فردو و نطنز و بتن کردن قلب راکتور اراک نداشت را رقم زدند.

 

 وی افزود: اما دیدیم که ملت هوشیار و بصیر ما به آمریکا بی اعتماد تر و نفرتش از آن بیشتر گردیدوفریاد مرگ بر امریکایش از همیشه بلند تر گشت. 

 

محمدی  گفت: برخی می گویند برای اینکه بتوانیم پیشرفت داشته باشیم باید توان نظامی کشور را تضعیف کنیم و بودجه ی آن را به اقتصاد تزریق نماییم.

 

در همین راستا قرار دادهای ننگین و محرمانه ای را با FATF به امضا می رسانند و ادعای به تفاهم رسیدن با این مجمع توسط بانک مرکزی اعلام می گردد.

 

فتف عدم حمایت مالی از گروه های تروریستی را را اصلی ترین هدف خود می داند. جالب اینجاست که از نظر این مجمع محور مقامت منطقه یعنی حزب الله لبنان و سپاه پاسداران از جمله سپاه قدس اصلی ترین گروه های تروریستی در جهان به شمار می آیند.

 

حال بانک مرکزی افتخار این را دارد که با این مجمع به توافق رسیده است و از این به بعد ما باید خودمان را تحریم کنیم و دچار خود تحریمی شویم.

 

مسئولین بدانند حمایت نکردن از محور مقاومت که خط مقدم اسلام است حمایت کردن از داعش آمریکایست.

 

محمدی افزود: مردم عزیز و انقلابی برجامی دیگر در راه است که در اثر غفلت می تواند نتایجی بدتر از برجام را به دنبال داشته باشد.در این حوزه حرف بسیار است و زمان بنده اندک.

 

وی گفت: در حوزه ی اقتصادی، وابسته نمودن کشور به اجانب و استعمار گران و عدم تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور کار این جریان است.

 

محمدی افزود: در همین راستا قرار داد ننگین دیگری در حوزه ی نفت به نام ipc منعقد گردیده که به عبارتی 12 و به عبارتهای دیگر 20 تا 50  میادین نفتی را در اختیار شرکت های خارجی قرار می دهد که ما را به قبل از ملی شدن صنعت نفت بر می گرداند.همانند قرارداد های وثوق الدوله و کنسرسیوم نفتی که منجر به کودتای 28 مرداد و بازگشتن استعمارگران به این مملکت گردید.

 

وی ادامه داد:  28 مرداد دیگری در راه است تا میادین نفتی به شرکت های استعماری خارجی واگذار گردد و منافع ملی به تاراج رود.

 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گفت: وعده و وعید هایی از قبیل سرمایه گذاری خارجی و انتقال دانش فنی و تکنولوژی را به اذهان عمومی کشور می دهند تا مشکلات بنیادین ننگین نامه ی ipc را بپوشانند.

 

وی افزود: از طرف دیگر مساله ی فیش های نجومی قلب اعتماد عمومی را نشانه می گیرد و با غارتگران بیت المال مسلمین هیچ گونه برخوردی صورت نمی پذیرد.

 

وی ادامه داد: مدیرانی که دستشان تا مرفق در بیت المال مسلمین رفته باید در اقدامی انقلابی دستهایشان قطع گردد تا عبرتی برای سایرین گردنند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد همدان تصریح کرد:مسئله ی اشرافی گری مسئولین تیر سهمگین دیگریست که باز هم اعتماد عمومی را هدف می گیرد مدیری که رسما اعلام می کند اهل کباب های ششلیکی هستند و نمی توانند با نان و پنیر سر کنند خائنان به مسلمین هستند.

 

محمدی گفت: اینها دیگر نمی توانند گرسنگی قشر محروم و کوخ نشینان را بفهمند اصلا در تعاریف آنها ارزشی برای محرومین و پابرهنگان قائل نیستند این مدیر نماها لیاقت مدیریت بر مسلمین را ندارند و باید عزل گردند.

 

وی در پایان گفت: خوی کاخ نشینی و ماشین سواری های آنچنانی دردهای پنهان دیگریست در سینه ی جوانان انقلابی.... مسئله ی معیشت و کار و اشتغال جوانان متخصص این کشور با وجود این چنین مدیران شکم پرست ششلیک خور در سطح کشور جلو نخواهد رفت و مشکلش حل نخواهد گشت، وباز درد در این حوزه نیز بسیار است.
 

انتها پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان