اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. آبان 1395 - 21:32   |   کد مطلب: 21921
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اقدامات انجام‌شده در پرونده پدیده شاندیز کند بوده است و با سخنانی که وزیر کشور در صحن علنی عنوان کردند امید است با عملیاتی شدن مصوبات پرونده به نتیجه برسد.

به گزارش صبح الوند، حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرستوها،  گفت: برای پدیده قرار نبود رأی‌گیری انجام شود اما با نظر آقای کواکبیان هم این روند نبال شد که یا باید جواب مثبت داده شود یا خیر که نتیجه کارت زرد به وزیر کشور شد.

وی تصریح کرد: وزیر کشور پیگیری خوبی داشتند اما دادن کارت زرد شاید باعث شود این پیگیری‌ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

گرمابی افزود: اقدامات انجام‌شده در پرونده پدیده شاندیز کند بوده است و با سخنانی که وزیر کشور در صحن علنی عنوان کردند امید است با عملیاتی شدن مصوبات پرونده به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: وزرای اقتصاد و بانک مرکزی هم به‌نوعی درگیر هستند باید با تلاش بیشتر سعی کنند حقوق مردم و سهامداران پدیده داده شود.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس در انتها بیان داشت: در گزارشی که یکی از نمایندگان ارائه کرده بود مدیران میان رده را بیشتر را در روند طولانی رسیدگی مؤثر عنوان کردند و انتظار می‌رود همین مدیران میان رده باکارت زردی که به وزیر کشور داده شد جدیت مجلس شورای اسلامی برای به نتیجه رسیدن سریع پرونده پدیده شاندیز را درک کرده باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان