اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آبان 1395 - 18:50   |   کد مطلب: 21960
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان گفت: همزمان با ایام اربعین سید و سالار شهیدان بیمارستان صحرایی با نام سردار شهید حسین همدانی در سه راهی شهرستان بهار راه اندازی شد.

به گزارش صبح الوند، دکتر حمید بهرامی خو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه همدان مسیر تردد شمار زیادی از زائران کربلای حسینی است برای امدادرسانی به موقع به این زائران روز گذشته (جمعه) بیمارستان صحرایی در سه راهی بهار دایر شد.
وی اضافه کرد: زائرانی که به علل مختلف دچار بیماری می شوند مراجعه آنها به مراکز درمانی داخل شهر دشوار است به این منظور برای تسهیل در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی این بیمارستان راه اندازی شده است.
وی با ذکر اینکه برای دومین سال است که در ایام اربعین در همدان بیمارستان صحرایی دایر می شود گفت: علت انتخاب سه راهی بهار برای استقرار این بیمارستان وجود امکانات رفاهی، ایستگاه صلواتی و شبکه بهداشت و درمان است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان افزود: اتوبوس آمبولانس که ضمن مجهز بودن به امکانات درمانی ظرفیت پذیرش همزمان 15 بیمار را دارد نیز در این مکان مستقر شده است.
دکتر بهرامی خو اضافه کرد: 2 پزشک متخصص و عمومی به همراه 15 پرستار، دادیار و عوامل اجرایی در بیمارستان صحرایی اقدام به درمان و ویزیت مراجعه کنندگان می کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه هم اینک در اوج تردد زائران قرار نداریم روزانه 150 بیمار در این بیمارستان ویزیت و مداوا می شوند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان اظهارکرد: پزشکان و عوامل اجرایی حاضر در این بیمارستان در سه نوبت کاری به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهند و بسیاری از پرشکان برای حضور در این بیمارستان صحرای و امدادرسانی به زائران اعلام آمادگی کرده اند.
دکتر بهرامی تاکید کرد: چنانچه بیماری نیاز به بستری و انتقال به بیمارستان باشد تا زمان بهبودی کامل اسکان داده شده و تحت نظر پزشک قرار می گیرد.
بیمارستان صحرایی سردار شهید حسین همدانی از 28 آبان ماه راه اندازی شده و تا پنجم آذرماه سال جاری به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان