اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. آذر 1394 - 0:16   |   کد مطلب: 15016
سردار نقدی در افتتاحیه مجهزترین بیمارستان صحرایی عنوان کرد:
بصیرت ملت غیور ایران امروز از شمشیر دشمنان انقلاب تیز تر است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 70 هزار بسیجی برای کمک به مناطق محروم اعلام آمادگی کرده اند، گفت: بصیرت ملت ایران امروز از شمشیر دشمنان انقلاب تیزتر است.
بصیرت ملت غیور ایران امروز از شمشیر دشمنان انقلاب تیز تر است

به گزارش صبح الوند به نقل از عصر هامون، سردار نقدی در مراسم افتتاحیه نوزدهمین بیمارستان صحرایی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردم سیستان اولین قیام کنندگان در مقابل جنایات یزید بودند، اظهار داشت: قیام مردم سیستان سبب بیداری مردم سایر مناطق شد که این افتخاری برای مردم این منطقه است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم این منطقه باعث افتخار است، افزود: بسیج نیروهای بسیجی برای خدمت به مردم و محرومین نشان از آموزه های مکتب اهل بیت دارد که درنگ نمی کنند و سریع آماده به خدمت می شوند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خدمت کردن به محرومین را از ویژگی های برجسته کشور و نیروهای بسیج دانست و ادامه داد: ایرانیان اعم از شیعه و سنی و زرتشتی همه اهل بیت را دوست دارند و آن ها را سرلوحه خود قرار داده اند چون اهل بیت که غذای خود را بین محرومین و فقرا تقسیم می کردند و مانند اهل بیت در خدمات رسانی به مردم و همنوعان خود پیشتاز هستند.

زندگی وحدت گونه مردم سیستان و بلوچستان مرگ برآمریکا است

سردار نقدی با بیان اینکه ارادت به اهل بیت مایه شگل گیری بسیج شده است، تصریح کرد: محبت اهل بیت تفکر بسیجی را بین مردم بوجود آورده است.
وی اضافه کرد: امروز بسیجیان، پرستاران و پیراپزشکان از خانه های خود دل می کنند و در محروم ترین مکان ها خدمات گسترده ای را برای رفع مشکلات مردم در راستای رضای خدا ارائه می دهند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه محرومیت ها در مناطق سیستان و بلوچستان زیاد است، گفت: همزمان با افتتاح این بیمارستان در منطقه سیستان در غرب کشور و حتی در خاک عراق هم 3 بیمارستان مشغول خدمت رسانی به زوار حرم امام حسین(ع) هستند که این خدمات ماندگار است.
وی با بیان اینکه 70 هزار بسیجی برای کمک به مناطق محروم اعلام آمادگی کرده اند، گفت: چندی پیش بین 110 هزار پزشک فرمی را توزیع کردیم " آیا برای خدمت به مردم در مناطق محروم حاضر هستید" که با پاسخ مثبت 70 هزار نفری مواجه شدیم.

بصیرت ملت ایران امروز از شمشیر دشمنان انقلاب تیز تر است

این مسئول با اشاره به اینکه بیمارستانهای صحرایی یک کار عملی و حساب شده است ، تصریح کرد: این بیمارستان ها با توجه به نیاز مردم برپا می شوند که امیدواریم روزی فرا رسدکه کل جامعه پزشکی به سمت خدمات رسانی به مردم گام بردارند.
وی ضمن تقدیر از وحدت مردم سیستان و بلوچستان افزود: زندگی مسالمت آمیز شیعه و سنی امروز سبب شده که آمریکا دشمن 36 ساله جمهوری اسلامی شکست خورده و ذلیل شود.
سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا چندین برابر هزینه جنگ افروزی در عراق و سوریه را خرج تفرقه انگیزی و اختلاف در بین آحاد ملت ایران می کند، گفت: هوشیاری مردم منطقه و شناخت ترفندهای دشمن سبب شده این دشمن قدیمی شکست بخورد.
وی با بیان اینکه شهادت برادران اهل سنت در برابر تکفیری ها نشان از بصیرت مردم استان دارد، تاکید کرد: باید قدر این وحدت را در استان سیستان و بلوچستان بدانید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه همزیستی مردم سیستان و بلوچستان در سایه وحدت "مرگ برآمریکا" است، گفت: دشمن بداند مردم ما با بصیرت هستند و بصیرت ملت ایران امروز از شمشیر دشمنان انقلاب تیزتر است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان