اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. آذر 1395 - 14:39   |   کد مطلب: 22076
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) با اشاره به اینکه ما به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم اظهار کرد: معلمان باید مجاهدان جبهه انقلاب را بری سنگرهای اسلام در اینده تربیت کنند.

به گزارش صبح الوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در همایش جهادکبیر در بین معلمان بسیجی همدان ضمن تبریک هفته بسیج به بیان  اندیشه حاکم بر حکومت آمریکا پرداخت و اظهار کرد: اندیشه حاکم بر حکومت آمریکا، سکولاریسم یا همان  دنیاگرایی است که در این زمینه دو نوع سکولاریسم وجود دارد که یکی سکولاریسم رقیق و دیگری غلیظ است و سکولاریسم  رقیق می‌گوید فرد می‌تواند مسلمان یا یهودی باشد اما نمی‌تواند این را حاکم بر اجتماع کند اما سکولاریسم غلیظ می‌گوید که فرد به‌هیچ‌وجه نباید  در عرصه اجتماعی و فردی دین داشته باشد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: نتیجه افکار و اندیشه سکولاریسم سه چیز  خواهد شد که عبارتند از قدرت، ثروت و لذت پس هیچ فرقی بین  ترامپ و کلینتون نیست چون این‌ها افکار و اندیشه لیبرال سرمایه‌داری دارند و  معتقدند  باید این در داخل آمریکا و تمام نقاط دنیا اجرا شود و هیچ فرقی هم بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواه‌ها نیست.

 

وی با اشاره به بیانات رهبری که انتخاب ترامپ نه ما را خوشحال و عزادار کرد افزود: این بیانات  به‌ این‌علت است زیرساخت و زیربنای  آمریکا آن لیبرال دموکراسی و سرمایه‌داری است که خروجی آن سه چیز قدرت، ثروت و لذت است.

 

سردار غلامعلی ابوحمزه افزود:  کشتارهایی که توسط آمریکا در جهان انجام می‌شود  و از این امر سربالا می‌گیرند به دلیل داشتن  افکار لیبرال سرمایه‌داری است و تا رسیدن به اهدافشان این کشتارها را ادامه میدهند.

 

وی اظهار کرد: وقتی این اندیشه را شناختید بعد متوجه می‌شوید که چرا باید گفت مرگ برآمریکا و در مقابل رابطه با آمریکا ایستاد  بعد متوجه می‌شوید چرا در عرصه فرهنگی و.. در جهاد کبیر در مقابل استکبار جهانی باید ایستاد چون یک تقابل جدی و همه‌گیر بین اندیشه غرب و اسلام ناب محمدی(ص)  وجود دارد.

 

مشکل غرب با ایران با اسلام ناب محمدی(ص) است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تاکید کرد: مشکل غرب  با ما بر روی بحث تروریسم، موشک و .... نیست مشکل اساسی  آنان با اسلام ناب است.

 

وی ادامه داد: تقابل 37 ساله استکبار جهانی  و غرب با افکار و اندیشه اسلام ناب است که این اسلام برگرفته از عقل ، سنت ، قرآن و سیره ائمه اهل بیت(ع) است و خروجی آن  عقلانیت، عدالت و معنویت است.

 

سردار  ابوحمزه افزود:عقلانیت در عرصه معارف و اصول اسلام، معنویت در عرصه اخلاق و فضائل اسلام  و عدالت در عرصه فقه و شریعت اسلام است.

 

وی خاطرنشان کرد: جنگ اصلی ما جنگ افکار و اندیشه است نه جنگی که برای افکار عمومی  ایجاد کرده اند  و می‌گویند ایران دنبال موشک است.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان اظهار کرد: چون اسلام اعتقاد دارد یک روز حجت تمام می شود و در عالم عدالت بر ان حاکم می‌شود  و لیبرال دموکراسی میگوید پایان دنیا با ما است

 

افرادی که جهاد کببر را درک کنند در مقابل استکبار می ایستند

وی بابیان اینکه کسانی که به دنبال رابطه با آمریکا هستند به جهاد کبیر آشنایی ندارند  اظهار کرد: وقتی شما تفاوت افکار لیبرال و اسلام ناب (ص) را دانستید در عرصه جهاد کبیر با دشمنان اسلام در عرصه اقتصادی مقابله خواهید کرد.

 

سردار ابوحمزه اظهار کرد: انسانی که پرورش‌یافته اسلام باشد جهاد کبیر را با تمام وجود درک می کند و میداند که  باید در مقابل استکبار و منافقین بایستد و این یک نیروی انقلابی است.

 

وی با اشاره به وجود سه جهاد کبیر، اصغر و اکبر تصریح کرد: زیربنای جهاد اصغر و کبیر ، جهاد اکبر است  و وقتی شما در جهاد اصغر دشمن را زمین‌گیر کردید دشمن برای اینکه شکست خودش را جبران کند در عرصه اقتصادی و سیاسی و فرهنگی به جنگ شما خواهد آمد همانطور که الان دشمنان اسلام بر علیه انقلاب ما حرکت می‌کنند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود: هم‌اکنون  دشمنان دیگر جرات نمی کنند بخواهند جنگی را بر علیه ما تحمیل کنند اما جنگ اقتصادی و سیاسی را راه انداختند و هر روز یک مطلبی را بر علیه انقلاب و اسلام مطرح می‌کنند بنابراین یک خواهر و برادر اگر می‌خواهد در کارش موفق باشد باید این سه جهاد ر ا باهم داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه جهاد اصغر بر بانوان واجب نیست افزود: شما خواهران جهاد کبیر و اکبر را به‌خوبی میتوانید انجام دهید و  در جهاد اصغر  به شکل دیگر همچون کمک به جبهه مقاومت می‌توانید  کار کنید.

 

سردار ابوحمزه بابیان اینکه خود پرورش‌یافته دست یک معلم است افزود: یک خواهر معلم بسیجی به‌خوبی می‌تواند جهاد اکبر و کبیر را  در بین دانش آموزان تبیین و آنان را  پرورش دهد و این بهترین کمک به جهادگران در عرصه جهاد اصغر است.

 

وی بابیان اینکه معلمان  مجاهدان  جبهه مقاومت را برای سنگرهای اسلام در آینده تربیت کنند اظهار کرد: هم‌اکنون فقط بحث ما سوریه و عراق نیست و بنا بر گفته مقام معظم رهبری ما به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم و مهم‌ترین کار معلمان  تربیت جوانان برای اینده اسلام است  زیرا ما نیاز به شهید همدانی‌ها برای اینده داریم که شما معلمان باید آنان را پرورش دهید.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در پایان با اشاره به نقش مهم معلمان در کاهش بدحجابی در جامعه گفت: معلمان با امربه‌معروف و نهی از منکر دانش آموزان می‌توانند کمک‌های شایانی در این زمینه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان