اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. آذر 1395 - 14:12   |   کد مطلب: 22260
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی آمبولانس متعلق به سپاه پاسداران در 6 کیلومتری جاده همدان - ملایر، 2 نفر سرنشین این خودرو جان باختند.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکدستگاه آمبولانس متعلق به نیروی سپاه از خوزستان به مقصد گیلان در حال تردد بود که امروز در جاده ملایر - همدان واژگون شد.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه سرعت پیش بینی شده برای این جاده 70 کیلومتر در ساعت است ، بررسی کارشناسان پلیس گویای این است که این خودرو 2 برابر این سرعت در پیچ تردد داشته است.
رئیس پلیس راه استان همدان با ذکر اینکه خسارت زیادی به خودرو وارد نشده است اظهار کرد: سرنشینان این آمبولانس به علت نبستن کمربند ایمنی، هنگام واژگونی وسیله نقلیه به بیرون پرتاب شده و بخاطر برخورد سر با زمین به شدت مجروح می شوند.
سرهنگ عزیزی اضافه کرد: پس از انتقال این 2 مصدوم به بیمارستان بعثت شهر همدان به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست می دهند.
وی گفت: تردد با سرعت غیرمجاز علت بروز این سانحه رانندگی بوده همچنین مهمترین علت مرگ سرنشینان این خودرو استفاده نکردن از کمربند ایمنی بوده است.
از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه 251 نفر در سوانح جاده ای این استان جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان