اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. اسفند 1395 - 23:37   |   کد مطلب: 24052
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در همدان ۲۲ درصد کاهش یافت.
متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی در همدان ۲۲ درصد کاهش یافت

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سرهنگ رضا عزیزی بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان اظهار داشت: در 11 ماهه امسال 276 فقره تصادف رانندگی در محورهای استان همدان رخ داده که منجر به فوت 339 نفر شده است.

وی افزود: میزان تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده‌های استان همدان نسبت به سال گذشته 22 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه واژگونی خودروها عامل 53 درصد تصادفات فوتی است، گفت: بسیاری از رانندگان در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها با سرعت مطمئنه حرکت نمی‌کنند و همدان نیز به دلیل داشتن بیشترین سهم در آزادراه‌ و بزرگراه‌ها در کشور وقوع تصادفات نیز روند افزایشی دارد.

وی بیان کرد: ایجاد و گسترش استراحتگاه‌های موقت و نصب دوربین‌های کنترل سرعت در کاهش تصادفات جاده‌ای بسیار مؤثر است.

عزیزی با اشاره به وضعیت وقوع تصادفات جرحی در 11 ماهه امسال اظهار داشت: در این مدت یک هزار و 394 فقره تصادف جرحی در محورهای استان همدان گزارش شده است که از نظر تعداد هفت درصد و از نظر مجروحان سه درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امسال 46 نفر موتورسیکلت سوار جان خود را در جاده‌های استان همدان از دست دادند، عنوان کرد: همچنین امسال 211 نفر بر اثر تصادف با خودروی سواری، 17 نفر با کامیون، 57 نفر با وانت و 45 نفر با موتورسیکلت فوت شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان نیز از افزایش دو درصدی متوفیان حوادث ترافیکی در 10 ماهه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: امسال 465 نفر در تصادفات فوت شدند که 336 نفر را مرد و 129 نفر را زن شامل می‌شود.

علی احسان صالح افزود: 10 ماهه امسال 73 نفر در تصادفات درون شهری با یک درصد افزایش و 3054 نفر در تصادفات برون شهری با پنج درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: 10 ماهه امسال 22 نفر با 83 درصد افزایش در تصادفات رخ داده در راه‌های خاکی و روستایی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان