اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. آذر 1395 - 17:30   |   کد مطلب: 22531
رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان خبر داد:
پیشرفت فیزیکی 74 درصدی پروژه بازار بزرگ سینا+تصاویر
رئیس و اعضای کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از پروژه های در دست اجرای شهرداری همدان به همراه مدیران منطقه یک و چهارو مسولین بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش صبح الوند،  در این بازدید اعضای کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورا پروژه هایی از جمله بازار بزرگ سینا، تقاطع غیر همسطح شهید سردار همدان، پیاده راه سازی بلوار آزادگان، پوشش رودخانه جهان نما و ... ضمن بازدید مورد بررسی قرار دادند.

رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورا ضمن تشکر از زحمات مدیریت و مجموعه شهرداری اجرای پروژه ها گفت: با حمایت و پشتیبانی شورا و همت شهرداری اقدامات مناسبی در پیشرفت و اجرای پروژه ها صورت گرفته است.

حمید رضا طبی مسرور در بازدید از پروژه تجاری اداری سینا پیشرفت آن را حدود 74 درصد اعلام کرد و افزود: هم اکنون این پروژه با زیربنای 10 هزار و 982 متر مربع درقالب 165 واحد تجاری و 31 واحد اداری در حال اجراست.

طبی مسرور پیش بینی بودجه احداث پروژه تجاری اداری سینا را 220میلیارد ريال اعلام کرد و افزود: پروژه در هشت طبقه در حال ساخت بوده که عملیات اجرایی سفت کاری و تاسیسات مکانیکی کل پروژه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی نماسازی سمت غربی پروژه تکمیل شده و آماده سازی واحدهای تجاری در دست اجراست.

رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان ضمن تشکر از صبر و شکیبایی خریداران و سرمایه گذاران پروژه بزرگ سینا اظهار کرد: در این پروژه 4 هزارو 138 متر مربع فضای تجاری در نظر گرفته شده است که نیاز به اقلام مصرفی شهروندان را در مرکز شهرتامین می کند وبا توجه به تاخیر طویل المدتی که پروژه داشته است ضمن تاکید بر تامین منابع مالی و حمایت کلیه واحدها و سازمانها مبنی بر تامین منابع هزینه ای بر اساس تعهدات شهرداری نسبت به حفظ اموال عمومی و منافع و حقوق خریداران بوده و بر این اساس اتمام این پروژه از اولویت های عمرانی شهرداری است.

حمید رضا طبی مسرور همچنین در بازدید از تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی از پیشرفت فیزیکی 24 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: تا کنون برای این طرح 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

طبی مسرور با بیان اینکه پروژه آماده پایه گذاری است، افزودذ: تقاطع دارای دو پل اصلی و فرعی است که متاسفانه در حال حاضر مشکل اصلی کمبود نقدینگی است و شهرداری پیگیر و سعی بر رفع مشکل اعتبار است.

وی در ادامه بازدید از طرح پوشش رودخانه جهان نما اظهار کرد: طول پروژه به متراژ 260 متر مربع است که پوشش رودخانه به اتمام رسیده و در مرحله محوطه سازی و زیرسازی است.

طبی مسرور در خصوص پیشرفت پیاده رو سازی و جدول گذاری بلوار آزادگان نیز گفت: طول جدول گذاری و پیاده روسازی این بلوار 2 هزار متر مربع بوده که 150 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان