اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. آذر 1395 - 10:40   |   کد مطلب: 22710
عضو سابق هیات مدیره و پیشکسوت باشگاه استقلال،گفت: به نظر می رسد علیرضا منصوریان در برخورد با شکست ها از تجربه کافی و لازم برخوردار نیست و این موضوع را می توان به راحتی در نیمه دوم (نیمه مربیان ) دید، لازم است که او هرچه زودتر فکری به حال این مشکل خود کند.

به گزارش صبح الوند، غلامحسین فرزامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درخصوص وضعیت این روزهای تیم فوتبال استقلال و نگرانی هواداران از جایگاه این تیم در جدول رده بندی، گفت: در ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که علیرضا منصوریان در مقابل باخت بسیار بی تجربه نشان می دهد و در چند بازی اخیر تعویض های غلطی را انجام داده و باعث شده در نیمه دوم تیم افت کند.
وی ادامه داد: فوتبال امروز به یک علم تبدیل شده و کسی که می خواهد سرمربی استقلال شود باید عالم باشد و نمی تواند بی دلیل برای خود تعویض کند یا مرتب ترکیب تیمش را تغییر دهد.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: استقلال در این فصل در هیچکدام از بازی های انجام شده ترکیب خوبی نداشته و به همین دلیل در هر بازی با یک ترکیب متفاوت راهی میدان شده است. به اعتقاد من علیرضا منصوریان باید در ابتدا نیمکت خود را تقویت کند و از افراد با تجربه در کنار خود بهره ببرد.
فرزامی تصریح کرد: متاسفانه بازیکنان و مربیان استقلال روابط عمومی خوبی ندارند و سریع به دنبال برخورد کردن و ایجاد حاشیه می روند در حالی که باید بدنبال برطرف کردن مشکل باشند و تیم را از شرایط ایجاد شده خارج کنند. استقلال 75 سال قدمت دارد و نباید امروز از افرادی که تجربه کافی برای هدایت این تیم برخوردار نیستند برروی نیمکت خود بهره ببرد.
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، اظهار کرد: هیات مدیره استقلال باید با تشکیل جلسات کارشناسی از کادرفنی به خاطر شکست های متعدد تیم توضیح بخواهد و دلیل نتایج ضعیف تیم و رتبه نازل در جدول رده بندی را پیدا کرده و سپس به دنبال حل مشکلات برود.
وی تاکید کرد: به اعتقاد من افتخاری اطلاعات کافی درمورد وضعیت تیم در اختیار ندارد و برخی نیز از این وضعیت سو استفاده کرده و هر کاری دلشان می خواهد می کنند.
فرزامی درخصوص رفتار های سید مهدی رحمتی در زمین مسابقه که با انتقاداتی رو به روست، گفت: کاپیتان تیم باید یک مدیر قدرتمند باشد، در کلاس های بین المللی همیشه به ما گفته اند بهتر است که دروازه بان کاپیتان تیم نباشد زیرا فاصله او با سایر بازیکنان دور است و نمی تواند آنها را در زمین کنترل کند.
وی ادامه داد: برای بررسی شرایط امروز استقلال باید به ابتدای فصل برگردیم و دلایل برخی انتخاب ها را پیدا کنیم. باید بدانیم چرا اجازه دادند تا این حد ترکیب اصلی تیم تغییر کند.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال تهران، گفت: دوستانی که پرویز مظلومی را برغم داشتن قرارداد با باشگاه برکنار کردند باید امروز پاسخگو باشند که چرا یک مربی موفق را تغییر دادند و امروز در آستانه نیم فصل، استقلال در میانه جدول قرار دارد.
فرزامی در پایان از مدیرعامل باشگاه استقلال خواست حال که بر صندلی مدیریت این باشگاه نشسته ، هرچه زودتر و تا دیر نشده، حاشیه های ایجاد شده را رفع کرده و با اتخاذ تصمیمات درست و کارشناسانه تیم را به جایگاه اصلی اش در جدول رده بندی بازگرداند.
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر بازی یک بر صفر برده را به شکست دو بر یک مقابل تراکتورسازی تبریز به پایان رساند و با 18 امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد. عملکرد علیرضا منصوریان سرمربی این تیم این روزها با انتقادات فراوانی از سوی کارشناسان از جمله اعضای هیات مدیره باشگاه مواجه است .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان