اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. دى 1395 - 23:40   |   کد مطلب: 22997
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران:
۹۹ درصد سپرده های میزان پرداخت شده است
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران گفت: تاکنون حدود ٩٩ درصد از سپرده گذاران موسسه منحله میزان،سپرده خود را دریافت کرده اند.

به گزارش صبح الوند به نقل از حزب الله ، محمد رضا عرفانی عضو هیات مدیره این بانک در خصوص تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسه منحل شده میزان اظهار داشت: بانک مرکزی در راستای ساماندهی تعاونی های غیرمجاز، مسئولیت پرداخت بدهی های میزان را در قالب تفاهم نامه ای در مورخ ٦/١٠/٩٤ به بانک صادرات واگذار کرد.

 

وی با اشاره به قرارداد منعقد شده بین بانک صادرات و هیات تدوین وستاد تدابیر استانداری خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس این قرارداد باید کلیه دارایی ها اعم از اموال منقول و غیر منقول و دارایی های اعتباری موسسه میزان توسط کارشناسان دادگستری کارشناسی شده و  به بانک صادرات تحویل شود.

 

عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران ضمن بیان اینکه بخش عمده ای از مطالبات سپرده گذاران میزان پرداخت شده تصریح کرد: ٩٩ درصد از سپرده گذاران،سپرده های خود را دریافت کرده اند و براساس اطلاعیه جدید، بانک صادرات از ابتدای دی ماه سپرده‌های تا مبلغ ٧٠٠ میلیون ریال را  پس از تائید کارشناسان مالی دادگستری نسبت به واریز سپرده ها مبادرت خواهد کرد.

 

وی در خصوص احراز هویت سپرده گذاران تاکید کرد: برای این افراد حسابی نزد بانک صادرات ایران افتتاح کرده اند و تعیین .تکلیف مابقی سپرده گذاران میزان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

پس چرا نمی گویید این یک درصد باقیمانده چنددرصد نقدینگی سپرده گذاران است؟بامردم وافکارعمومی صادق باشید.
جناب اقاي عرفاني عضو محترم هيئت مديره بانك صادرات لطفا از اقايان دست اندر كار تسويه موسسه ميزان در خراسان رضوي كه دم از اسلام و عدالت مي زنند بپرسيد فرق بين سرمايه گذاران با مبلغ كم و سرمايه گذاران با مبلغ بيشتر چه مي باشد آيا اين رويه تسويه از نظر شرعي ، اسلامي عرفي و اقتصادي منطقي و به صلاح است آخر بنده و امثال من كه بيش از 500 ميليون سرمايه در اين موسسه داشته ايم الان مدت دو سال و نيم است كه سرمايه ما از گردونه بانكي خارج شده و ارزش آن روز به روز كاسته مي شود كدام مرجع پاسخگو مي باشد . حال اينكه همين سرمايه هاي ما مردم در دست افرادي به صورت وام با سودهاي كلان مي باشد و معلوم نيست آخرش اين سودها به جيب چه كسي مي رود. چنانچه اين موسسه روشكست شده مي بايستي تمام سرمايه گذاران به نسبت مساوي ضرر و زيان حاصله را متحمل شوند و در غير اينصورت كه گفته آقايون است منحل شده و داراي مستقلات و سرمايه ملكي هست در اين صورت هم بايستي تمامي افراد به هر ميزان سرمايه كه دارند به پولشان برسند حال روشي كه اعمال مي نمايند پس از يكسال بلاتكليفي و پس از گذشت 13 ماه از واگذار ي امور تسويه به بانك صادرات متاسفانه فقط سرمايه گذاران تا مبلغ 50 ميليون را تسويه كرده اند و قرار است در هفته اول دي ماه هم تا مبلغ 70 ميليون را بدهند و به الباقي حسابها هيچ گونه پاسخي نداده و نمي دهند ( بجز اينكه در اوال سال 95 به هر حساب مبلغ 12 ميليون عل الحساب دادند ) و همه مردم را به وصول وامهاي پرداختي خود كه مهمترين آن شركت پديده شانديز كه عامل و باني انحلال اين موسسه را فراهم كرد موكول مي كنند و هيئت مديره اين شركت همه به يمن دولت فعلي بصورت قلدرمابانه از پرداخت بدهي خود به صورت پول نقد و يا املاك امتناع مي ورزند . لذا از شما تقاضا داريم به داد اين قشر كه گرفتار بي لياقتي مديران بانكي شده ايم برسيد . متاسفانه در ستاد تدبير استان طوري برنامه ريزي شده كه بصورت پلكاني به سرمايه مردم رسيدگي مي كنند آنهم با تاخير بسيار طولاني كه تا حال حاضر دقيقا در طول بيش از 80 درصد زمان سپري شده اين دولت هنوز نتونسته اند تكليف اين موسسه را روشن نمايند حال مردم مظلوم اين سه استان خراسان چه گناهي كرده اند پس از انحلال اين موسسه بدست رئيس بانك مركزي بدلايل مختلف متاسفانه مدت يكسال از سود واريزي به حسابها برداشت كردند و مدت دو و نيم سال هم است كه سرمايه ما را از گردونه بانكي خارج كرده و هيچ گئنه سودي به آن پرداخت نمي شود حال آنكه همين سرماه در دست افرادي به صورت وام با سود بالا مي باشد و يا در املاك و مستقلات است كه اين مدت از رشد افزوده برخوردار است . حال تمامي مسئولين اين استان استاندار ، دادستان كه متولي امر هستند و دم از اسلام و حقانيبت انقلاب مي زنند دارند مثل روز روشن به اين مردم ظلم مي كنند . تعداد زياري از سرمايه گذاران در انتظار دريافت سرمايه خود به بيماريهاي صعب العلاج و حتي مرگ زودرس( دق ) مبتلا شدند ولي كسي پاسخگو نيست لطفا اين مشكلات را براي آقاي رئيس جمهور هم انعكاس بدهيد تا بداند در كشور چه مي گذرد . با تقديم احترام
دوست عزیز کجاست گوش شنوا از این دولت امید وتدبیر که شده ناامید وبی تدبیر بیشتر از این امید نمی رود باپول ما برج می سازند هر چند ماهی که سر رسید دارند مقداری پول به مردم می دهند بااحترام
برادر گرامی جناب سید محمد .انچه در میزان می گذرد حاصل بی تدبیری استاندار است که با اقتصادمردم هم سیاسی بازی می کند غافل از انکه در این را او اولین کشته ای لست که بر زمین می افتد .وقتی یک نظام سیاسی برگرفته از مردم به خود مردمش ظلم مضاعف می کند چگونه می خواهد به حیات ومماتش ادامه دهد وچگونه با امریکا بجنگد ؟دادگستری خراسان که 14 سال میزان را رشد داد الان کجاست که 977000نفر را سرکیسه کرده ؟چرا هیت مدیره میزان را که از قضات دادگستری خراسانند اعدام نمی کند؟

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان