اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. دى 1395 - 23:46   |   کد مطلب: 22999
آزمون سراسری "به سوی فهم قرآن" با محوریت سوره مبارکه صف ویژه کارکنان وزارت آموزش و پرورش پنجشنبه و جمعه، دوم و سوم دی ماه ساعت ۸ صبح در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش صبح الوند به نقل ار شبستان، آزمون سراسری "به سوی فهم قرآن" با محوریت سوره مبارکه صف ویژه کارکنان وزارت آموزش و پرورش پنجشنبه و جمعه، دوم و سوم دی ماه ساعت 8 صبح در سراسر کشور برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه تا آخرین روز مهلت ثبت نام بیش از 500 هزار نفر در این آزمون نام نویسی کردند، استان‌ های تهران، خراسان رضوی، فارس، خوزستان و اصفهان بیشترین آمار ثبت نام و بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان و زنجان کمترین تعداد ثبت نامی را به خود اختصاص دارد.

همچنین فرهنگیان در رشته ترجمه و تفسیر آیات برگزیده جز 28 قرآن کریم "سوره صف" به رقابت خواهند پرداخت و در صورت کسب حد نصاب نمره، گواهینامه آموزش ضمن خدمت معادل 28 ساعت به همه پذیرفته شدگان اعطا خواهد شد.

این گزارش می افزاید؛ آزمون سراسری قرآن کارکنان دستگاه های دولتی 20 آذرماه در سراسر کشور برگزار شد، این در حالی است که 72 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون نمره لازم را به دست آوردند.

بر این اساس، تعداد ۹۵۲ نفر از کارکنان دولت موفق به کسب نمره تمام (امتیاز ۱۰۰) و برای راهیابی به مرحله انتخاب نفرات برگزیده شده اند که از این تعداد ۴۹۸ نفر مرد و ۴۵۴ نفر زن می باشند.

شایان ذکر است، به تمامی برگزیدگان در آزمون سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان دولت و فرهنگیان 110 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

مرحله ثبت نام مشکل بود

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان