اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. دى 1395 - 9:03   |   کد مطلب: 23298
فرماندار همدان گفت: بانک‌ها در صورت داشتن انعطاف در ضوابط مي‌توانند به جذب سهميه شهرستان همدان کمک کنند چراکه جذب 19 درصد اعتبار سهميه اشتغال نگران‌کننده است.

به گزارش صبح الوند، تعالي  در کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري شهرستان همدان با بيان اينکه کارگروه اشتغال به دليل مشکلات حوزه اشتغال مهمترين کارگروه شهرستاني و استاني محسوب مي‌شود، اظهار کرد: از مسؤولان دستگاه‌هاي اجرايي انتظار مي‌رود که در حيطه وظايف خود ما را کمک کنند تا در حوزه اشتغال تغيير و تحولي در شهرستان و استان ايجاد شود.

 

وي با اشاره به اهميت ارائه گزارش عملکرد با تاکيد بر اينکه گزارش‌ها راه را به ما نشان داده و وضعيت را مشخص مي کند، افزود: شرکت‌کنندگان در کارگروه اشتغال ثابت حضور داشته باشند.

 

فرماندار همدان از عملکرد و گزارش ارائه شده از سوي کميته امداد شهرستان همدان قدرداني کرد و ادامه داد: تعامل بانک‌ها با سازمان‌هاي مختلف در عرصه اشتغال در چند سال اخير زبانزد بوده است.

 

وي با تاکيد بر اينکه در رابطه با اشتغال خانگي و وام‌هاي کم‌ضمانت مباحثي مطرح است، بيان کرد: برخي از بانک‌ها در صورت داشتن انعطاف در ضوابط مي‌توانند به جذب سهميه شهرستان کمک کنند چراکه جذب 19 درصد اعتبار سهميه اشتغال نگران‌کننده است.

 

تعالي تصريح کرد: با توجه به فرصت کم بايد دستگاه‌ها و بانک‌ها کمک کنند تا بتوان 80 تا 90 درصد اعتبارت اشتغال جذب شده و به تهران برگشت نخورد.

 

وي با تاکيد بر اينکه رويکرد دولت بيشتر به سمت سرمايه‌گذاري بخش خصوصي و بخش خارجي است، افزود: يکي از ظرفيت هاي استان و شهرستان همدان در بخش گردشگري است.

 

فرماندار همدان با اشاره به ساخت 11 هتل در شهرستان همدان، افزود: برخي از پروژه‌هاي هتل از 85 تا 95 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار هستند.

 

وي با اشاره به اينکه يک هتل مجلل در 22 بهمن امسال به بهره‌برداري خواهد رسيد، افزود: گروه هتل هما نيز يک پروژه ساخت هتل در 31 طبقه در همدان در دست ساخت دارد.

 

تعالي با تاکيد بر اينکه اقدامات اميد بخشي در حوزه اشتغال و سرمايه‌گذاري در استان و شهرستان همدان انجام شده است، افزود: شاغل کردن يک نفر مي‌تواند از آسيب هاي اجتماعي بسياري پيشگيري کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان