اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. دى 1395 - 9:05   |   کد مطلب: 23389
مدیر تیم فوتبال حامیان کودکان سرطانی همدان بیان داشت: تیم حامیان کودکان سرطانی طی بازی خیر خواهانه ای به مصاف تیم خبرنگاران و هنرمندان ایران می رود.

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع، امیر بادافره گفت: بازی خیر خواهانه حامیان کودکان سرطانی همدان با تیم منتخب خبرنگاران و هنرمندان روز شنبه25 دی ماه ساعت 21:30 در سالن12 هزار نفری آزادی تهران آغاز میگردد.

وی افزود: مراسمی نیز بعد از بازی  برای کودکان بخش هماتولوژی در مجموعه ورزشی بانک تجارت تهران برگزار می شود.

بادافره ادامه داد: در این بازی از چهرهایی دعوت به عمل آمد  تا به  عنوان مهمان حضور داشته باشند. در تیم همدان از جمله مصطفی نظری دروازبان تیم ملی فوتسال ایران، مهدی هب درویش رکوردار روپایی جهان وثبت در گینس، احمد قاسمی پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال تهران، هادی خالقی از پیشکسوتان فوتبال کشور و رئیس شعبه بانک تجارت ایران، جواد شعبانی پیشکسوت فوتبال ایران و سرپرست تیم رسانه ورزش ایران، شیث رضایی بازیکن اسبق پرسپولیس تهران و چند تن دیگر نیز از پیشکسوتان و بازیکنهای فوتبال ایران حضور دارند.

مدیر تیم حامیان کودکان سرطانی با ابراز قدردانی از مسئول برگزاری این دوره از مسابقات، اضافه کرد: مسئول برگزاری این مسابقه آقای وحید سلیمانی از داوران لیگ برتر فوتسال ایران و مدیر روابط عمومی و بازرگانی خبرنگاران ایران؛ و عضو شورای تیم خبرنگاران و هنرمندان می باشد.

وی با اشاره به اینکه این تیم دوسال است شکل گرفته است، تصریح کرد: امسال اولین بازی تیم حامیان کودکان سرطانی با رسانه ورزش ایران بود که با همکاری مطلوب آقای عادل فردوسی پور؛ آقای علیرضا خلیفه انجام پذیرفت و این دومین بازی است که تیم در برنامه خود دارد.

بادافره با اشاره به اینکه این بازیها  با هزینه شخصی خود  صورت میگیرد؛ ابراز داشت: هدف از این بازی ها راه انداختن موجی به منظور کمک به کودکان سرطانی و از یاد نرفتن آنها است.

مدیر تیم حامیان کودکان سرطانی اشاره داشت: چندی قبل با هماهنگی رئیس بیمارستان بعثت جلسه ای برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف تیم تشکیل گردید و دکترکیانی قول همکاری را به تیم دادند.

وی افزود: تمرینات ورزشکاران منتخب همدان با حضور چندی از پرسنل بیمارستان برای آمادگی هرچه بیشتر برای انجام این بازی انجام پذیرفت.

بادافره با ابراز گلایه از عدم همکاری ارگانهاو وزارت ورزش و جوانان متولی اول ورزش شهر در جهت حمایت از کودکان معصوم سرطانی اظهار داشت: با وجود تمام این مشکلات ما با قدرت هر چه بیشتر این راه را ادامه می دهیم.

قابل به ذکر است که امیر بادافره از فوتبالیستهای بومی  شهرهمدان بوده که تا سال 85 در این شهر مشغول به تمرین و بازی بوده و از سال 85 خارج از همدان به بازی ادامه داده است.
وی سابقه بازی در تیمهایی همچون پاراگ تهران. استقلال تهران (ب )،راه آهن نوین، سایپا البرز، اماد نزاجا و پارسه تهران ؛ را دارد و در فصل جدید به فعالیت ورزشی خود در یکی از تیمهای فوتبال کشور ادامه خواهد داد.

بادافره درپايان از کسانی که ایشان را در این راه همکاری و همیاری کردند تشکر  و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان