اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. دى 1395 - 23:42   |   کد مطلب: 23448
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی در روز یکشنبه گفت: این سامانه بارشی طی ۲۴ ساعت آینده موجب بارشهای برف و باران در استانهای کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین و تهران خواهد شد.
۸ استان کشور سفیدپوش می‌شود

به گزارش صبح الوند به نقل از الف، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: بارش باران با توجه به جریانات شمالی امروز شنبه در استانهای حاشیه دریای خزر ادامه می‌یابد و رفته رفته از میزان بارش و ابرناکی کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: طی ساعتهای آتی در بخشهایی از شرق کشور بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود و وزش باد نسبتاً شدید نیز در شرق و جنوب شرق کشور به‌وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور عنوان کرد: در روز یکشنبه ابرناکی در نیمه غربی کشور افزایش پیدا می‌کند و بارش پراکنده در غرب کشور آغاز خواهد شد.

به گفته وظیفه، گستره بارشهای باران و برف به تدریج از نیمه غربی کشور به آذربایجان شرقی و غربی می‌رسد.

وی تصریح کرد: از اواخر وقت یکشنبه از میزان بارشها در نوار غربی کشور کاسته شده و عمدتاً در مناطق مرکزی ایجاد می‌شود؛ این بارشها در روز دوشنبه به مرکز و برخی مناطق نیمه شرقی کشور خواهد رسید و استانهای این محدوده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور عنوان کرد: بارش برف و باران در روز یکشنبه برای استانهای کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، ارتفاعات البرز و سپس تهران رخ می‌دهد.

وظیفه افزود: صبح روز دوشنبه نیز بارش خفیف برف در ارتفاعات تهران، غرب سمنان و مناطق مرکزی خراسان رضوی و بارش باران و برف خفیف در جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی‌ پیش‌بینی می‌شود که رانندگان باید در زمان عبور و مرور از جاده‌های کوهستانی ایمنی لازم را رعایت کنند.

وی دمای امروز تهران را هشت درجه بالای صفر دانست و تصریح کرد: دمای هوای تهران فردا صبح در سردترین لحظات به دو درجه زیر صفر می‌رسد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: در حال حاضر شهرکرد با دمای 12 درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس با دمای 24 درجه بالای صفر گرمترین نقاط کشور محسوب می‌شوند.
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان