اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. بهمن 1395 - 22:08   |   کد مطلب: 23636
تیم فوتبال استقلال تهران می‌تواند با جپاروف وتیموریان به عنوان بازیکن آزاد، قرارداد امضا کند.
استقلال می تواند بازیکن آزاد جذب کند

به گزارش صبح الوند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمودزاده در خصوص ممنوعیت استقلال در نقل و انتقالات زمستانی بیان کرد: استقلال در حال حاضر از نقل و انتقالات محروم است و با حل شدن این مشکل می‌تواند بازیکن جذب کند.

 

قوانین فیفا برای نقره داغ کردن تیم های بدهکار به دو صورت انجام می‌َشود:

1.کسر امتیاز

2. ممنوعیت از نقل و انتقالات

 

وی افزود: کسر امتیاز به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست اما ممنوعیت نقل و انتقالات اگر تا 14 بهمن معلق و یا به پایان برسد، هیچ ممانعتی برای جذب بازیکن وجود ندارد اما اگر این ممنوعیت تا پس از 14 بهمن ادامه یابد و بعد از این تاریخ اگر رفع تعلیق شود باتوجه به اینکه استقلال در فهرست خود جای خالی دارد می‌تواند از سهمیه آزاد استفاده و بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.

 

رئیس کمیته نقل و انتقالات لیگ اظهار کرد: بازیکنان آزاد به بازیکنانی گفته می‌شود که در فرصت نقل و انتقالاتی  پیش فصل و یا نیم فصل با باشگاه خود فسخ کنند و دیگر در اختیار تیمی نباشند.

 

محمودزاده در پایان گفت: امیدوارم مشکلات استقلال حل شود و این تیم بتواند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. اگر این مشکل تا 14 بهمن حل شد، استقلال می‌تواند از بازیکنان خود استفاده و قرارداد آنها را ثبت کنند اما اگر این مشکل حل نشد، و بعد از این مدت رفع تعلیق شد آبی پوشان می‌توانند تیموریان را به صورت بازیکن آزاد جذب و منتظر TMSجپاروف باشند تا پس از حل شدن مشکل هافبک ازبکستانی، وی را نیز در اختیار بگیرند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان