اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. بهمن 1395 - 0:02   |   کد مطلب: 23658
نائب رییس کمیسیون اقتصاد مجلس با اشاره به نقش حسین فریدون در انتخاب مدیر عامل بانک رفاه گفت: فریدون علاوه بر انتخاب مدیرعامل این بانک اصرار در نصب چندین مدیر دیگر که دارای فساد مالی بودند داشته و تعدادی دیگر هم از بانکهای کشور با اصرار فریدون بدون وثیقه معتبر وام گرفته اند.

به گزارش صبح الوند،حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با صبح الوند، با اشاره به اینکه اظهارات دکتر روحانی در خصوص شفاف‌سازی فساد اقتصادی مغایر با عملش هست گفت: اگر دکتر روحانی با شفافیت در خصوص برادرش برخورد کرده بود اعتماد مردم به نسبت به آقای روحانی چند برابر می‌شد و شفافیت نباید فقط برای یک عده‌ای و یک فرد یا گروهی باشد اگر شفافیت است باید برای همه  باشد و خانواده رئیس‌جمهور، وزیر و نماینده نباید مستثنی باشند.

 

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وجود رابطه بین حسین فریدون و رئیس بانک رفاه گفت: در بحث انتخاب  مدیرعامل  بانک رفاه خود آقای سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور عنوان کردند که ما رسماً اعلام کردیم که ایشان صلاحیت مدیرعاملی بانک رفاه را ندارد ولی آقای فریدون شما اصرار کردید .

 

وی بابیان اینکه فریدون در انتخاب چندین مدیر دیگر هم نقش داشته است گفت: چند تا مدیر دیگر هم در همین مورد سراغ داریم ایشان با فشاری که آورده مجبور کرده که آنان  را برای ریاست بانک نصب کنند .

 

لارگانی افزود:  یک چنین اصرارهایی بر عزل و نصب مدیرانی که فساد مالی داشتند و قبلاً با آن‌ها برخورد شده بسیار غیر طبیعی است.

 

طرد حسین فریدون توسط روحانی جایگاه وی را ارتقا می بخشید

نماینده مردم فلاورجان اظهار کرد: رابطه حسین فریدون با دانیال زاده یک‌چیز مشخص است که ایشان اعتراف کرده و ارتباطش با آن روشن است و آپارتمان که برای همسر ایشان خریداری‌شده است یک‌چیز روشن است و به نظر من دکتر روحانی خیلی زودتر باید بررسی می‌کرد و  برادرش را طرد می‌کرد و طرد ایشان باعث می‌شد جایگاه آقای روحانی ارتقا بخشیده می‌شد نه اینکه دفاع کند و هیچ اظهار نکند مردم انتظار داشتند یک اشاره‌ای ایشان به میزان عملکرد خودش داشته باشد.

 

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان در خصوص وجود مدارک کامل مبنی برفساد مالی حسین فریدون گفت : یک سری مدارک در سازمان بازرسی کل کشور است  و تعدادی هم وام است که به نام ایشان نیست ولی فریدون فشار آورده است که  وام  به آنها که مبالغ بالایی با وثیقه هایی بی ارزش پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان