اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. بهمن 1395 - 23:42   |   کد مطلب: 23751
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: 29 طرح بهسازی روستایی همزمان با دهه فجر در نقاط مختلف این استان بهره برداری می شود.
بهره برداری از 29 طرح بهسازی روستایی در همدان

به گزارش صبح الوند،حسن ظفری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر 91 میلیارد و 500 میلیون ریال عملیاتی شده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین یک هزار و 120 واحد مسکن مهر روستایی در روستاهای استان در بخش های مختلف همزمان با دهه فجر بهره برداری می شود.

 

وی با بیان اینکه 560 میلیارد ریال برای احداث این واحدها شامل تسهیلات و آورده متقاضی هزینه شده است افزود: طرح های مسکن مهر که با آورده متقاضیان تامین شده باشد تا پایان سال به اتمام می رسد و تا زمانی که آورده متقاضی کامل نشود انبوه ساز نمی تواند طرح را به اتمام برساند.

 

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان گفت: با وجود کمبود منابع عمرانی بنیاد مسکن، شاخص طرح های بهسازی روستاهای استان همدان روند قابل ملاحظه ای داشته و این موضوع در اولویت بنیاد مسکن است.

 

وی افزود: از یک هزار و 41 روستای واقع در استان همدان که تعداد 941 روستای آن بالای 20 خانوار هستند، در بیش از 570 روستا طرح بهسازی تاکنون شروع شده و از این تعداد 350 طرح به بهره برداری رسیده است.

 

دهه فجر امسال 929 طرح عمرانی با هفت هزار و 740 میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان همدان بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان