اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. بهمن 1395 - 8:15   |   کد مطلب: 23900
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان ازاختصاص دو میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا به طرح های فناورانه ودانش بنیان در همدان خبر داد
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان

به گزارش صبح الونداحمد توصیفیان  اظهارداشت: کارآفرینان به  عنوان عاملان تغییربا برخورداری از قابلیتها وتوانمندیها وویژگیهای متعالی شخصیتی وبا همت بالا وتلاش مستمرخود ونیز بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشورها اساسی ایفا می کنند.

 

وی گفت :کارآفرینان با خلق ارزشهای جدید و تولید محصولات وخدمات با ارزش افزوده بالا نیازهای جامعه را مرتفع وآسایش برای جامعه به ارمغان می آورند.

 

وی افزود: اهداف اصلی این طرح که توسط پارک علم وفناوری پیگیری می شود حمایت از ایده ها وطرح های دانش بنیان و فناورانه فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشد که با سرمایه‌گذاری کوچک و ارزش افزوده متوسط و بالا، تسهیل و کارآمدسازی فرآیند عرضه و تقاضای محصولات فناورانه را فراهم اورند.

 

توصیفیان تاکید کرد: ترویج فرهنگ کسب و کار دانش‌بنیان و فرهنگ کارآفرینی در میان تحصیلکردگان دانشگاهی ، ارتقای توانایی علمی و مهارتی افراد با توجه به نیازهای جامعه و ارتقای بهره‌وری نیروی کار و سرمایه، هدایت اقتصاد غیررسمی به سمت اقتصاد رسمی و افزایش درآمد افراد جامعه و بهبود معیشت آن‌ها و توسعه‌ ظرفیت های اشتغال زایی است.

 

میرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان همدان درخصوص مشخصات این طرح تصریح کرد :سقف پرداخت این تسهیلات به طرح های نیمه صنعتی که در پارک مستقر می باشند حداکثر تا سقف 200میلیون ریال طرح ها وایده های دانش بنیان ودارای فناوری بالا مستقر در مراکز رشد حداکثر 150میلیون ریال وطرح های خوداشتغالی ،خرد و تعاونیها حداکثر تا سقف 300میلیون ریال می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان