اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. بهمن 1395 - 20:34   |   کد مطلب: 23964
رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همدان خبر داد :
جلسات بررسی بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری همدان آغاز شد
رییس کمیسیون برنامه ، بودجه حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان از آغاز جلسات بررسی بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری همدان خبر داد.
رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همدان

به گزارش صبح الوند، حسین قراباغی در جلسه کمیسیون برنامه بودجه حقوقی و امور اداری شورا با بیان این مطلب افزود : در حال حاضر بودجه درآمدی شهرداری در دست بررسی قرار گرفته و بودجه مربوط به مباحث فرهنگی ، خدماتی ، عمرانی و اقتصادی به کمیسیون های مربوطه ارائه شده تا پس از بررسی های کارشناسانه نظرات و پیشنهادات را ظرف مدت یک هفته به کمیسیون بودجه ارائه دهند.

 

قراباغی اضافه کرد : سیاست های بودجه سال 96 شهرداری همدان با سال 95 تفاوت هایی دارد که از جمله آن این است که کدهای درآمدی که در بودجه سال 95 ابطال شده بود باید در بودجه 96 لحاظ شود.

 

وی با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه اظهار کرد : با توجه به اینکه در این قانون شهرداریها ضعیف دیده شده اند ، لذا باید واقع بینانه نگاه کرد و بودجه را واقعی دید.

 

رییس کمیسیون بودجه حقوقی و اموراداری شورای اسلامی شهر همدان دیون معوق شهرداری را از دیگر سیاست های بودجه ریزی سال 96 بیان کرد و یادآور شد: با توجه به دیون معوق عمرانی، بودجه سال 96 از موارد بسیار مهمی است که باید در بودجه لحاظ شود.

 

حسین قراباغی با بیان اینکه در بودجه ریزی سال 96 سیاست های شورا به شهرداری ابلاغ شده است افزود : شورا برای اولین بار خط کشی برای بودجه ریزی شهرداری لحاظ کرد که سیاست ها را به خوبی اعمال کند.

 

قراباغی یکسان سازی بودجه در مناطق و تقسیم عادلانه بودجه ، تاکید به حوزه نظارتی ستاد و توجه به نوع فعالیت سازمانهای زیرمجموعه شهرداری را از دیگر سیاستهای شورا در بودجه ریزی سال 96 شهرداری برشمرد.

 

وی با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر دیون معوق شهرداری به مرز حدود 180 میلیارد تومان رسیده است گفت : با رویه ای که پیش می رود احتمال رسیدن این مبلغ به 200 میلیارد تومان تا پایان سال جاری وجود دارد.

 

وی در پایان سخنانش تاکید کرد : انتظار می رود بتوانیم درآمد واقعی را خارج از مسایل بودجه 96 ببینیم که این امر می تواند زمینه خوبی برای رسیدن به واقعیت ها فراهم کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان