اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. اسفند 1395 - 11:38   |   کد مطلب: 24071
مدیر کل آموزش و پرورش استان در پاسخ به تجمع معلمان حق التدریسی خبر داد:
پرداخت حقوق معوقی معلمان حق التدریس همدانی تا آخر ماه جاری
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: طبق جلسه روز گذشته با مسئولین وزارت خانه آموزش و پرورش قرار شد حقوق تمامی معلمان حق التدریس تا آخراین ماه پرداخت شود.

به گزارش صبح الوند، مصطفی خزاعی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند در پی تجمع دیروز معلمان حق‌التدریسی همدانی مقابل استانداری در خصوص عدم پرداخت حقوق  اظهار کرد: از اوایل مهرماه کلاً حقوق معلمان حق‌التدریسی‌ها اعم از آزاد و شاغل پرداخت‌نشده است.

 

وی در پاسخ به ادعای برخی از معلمان حق‌التدریس که گفته بودند حقوق معلمان استان‌های دیگر پرداخت‌شده است گفت: روز گذشته در تهران سمینار سراسری مدیران بود و هیچ‌کدام از مدیران استان‌ها اظهار نکردند که ما پرداخت کردیم چون اعتبار این ملی هست بایستی از خود وزارتخانه بیاید هم اکنون پرداخت ما کلاً متمرکز است یعنی پرداخت سلیقه‌ای در استان‌ها نداریم.

 

مدیرکل  آموزش‌وپرورش استان همدان  ادامه داد: البته ممکن است اضافه‌کاری کارکنان یک ماه دیرتر یا زودتر  پرداخت‌شده باشد و استان‌ها از منابع درآمدی خود اقدام کرده باشند.

 

وی با اعلام خبر تعیین تکلیف واریز حقوق معلمان حق‌التدریس گفت: در جلسه روز گذشته  مسئولین وزارتخانه قول داد ند در این ماه تأمین اعتبار شود و  تمامی  حقوق معوقی معلمان حق‌التدریس پرداخت شود.

 

خزاعی با بیان اینکه وزارتخانه در تلاش است در بودجه سال 96 حقوق معلمان حق‌التدریس آزاد را شامل  بند"و" کند گفت: بند "و" حقوق است یعنی متفاوت از حق‌التدریس شاغلین باشد چون حق‌التدریس شاغلین حقوقشان پرداخت می‌شود حالا یک اضافه‌کاری هست ولی معلمان حق‌التدریس آزاد جز حقوق  چیز دیگری دریافت نمی‌کنند و وزارتخانه در تلاش است  در بودجه 96 این را جز حقوق به‌حساب بیاورند که مثل شاغلین ماه‌به‌ماه به آن‌ها پرداخت شود.

 

*مشکل نداشتن ابلاغیه معلمان جهت حضور در کلاس به زودی حل می شود

 

وی در پاسخ به درخواست برخی از معلمان حق‌التدریس در خصوص نداشتن ابلاغیه جهت حضور در کلاس‌ها گفت: تعدادی از مناطق بدون اینکه اخذ مجوزی از حوزه معاونت برنامه‌ریزی استان کرده باشند تعدادی نیرو جذب کردند این هم با توجه به اینکه سامانه متمرکز کشوری است و اگر چنانچه ضوابط ساماندهی نیروی انسانی رعایت نشود امکان صدور ابلاغ میسر نیست برای اینکه بدون مجوز به‌کارگیری شده‌اند.

 

 مدیرکل  آموزش‌وپرورش استان افزود: در این خصوص قسمت عمده را حل کرده‌ایم یک تعداد اندکی مانده است که در حال رسیدگی است و مشکلشان حل می‌شود نگران نباشند  و تاکنون هم هر جا هم‌فشار آورده‌اند آن‌ها را جواب کنند ما مانع شده‌ایم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان