اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. فروردين 1396 - 9:48   |   کد مطلب: 24449
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان با بیان اینکه استقامت خانواده شهدای مدافع حرم ادامه همان نهضت انقلاب اسلامی است گفت: عظمت خانواده‌های شهدا در تاریخ و در آینده ثبت می‌شود.

به گزارش صبح الوند، به نقل از تسنیم، به مناسبت فرا رسیدن سال 96 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان به همراه حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و صفدریان رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان از خانواده‌های شهدای مدافع حرم همدان، چند جانباز و شهدای دفاع مقدس دیدار کردند.

مدیر کل بنیاد شهید استان همدان در این دیدارها ضمن تبریک آغاز سال نو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه  شهدای مدافع حرم اظهار داشت: در راستای تکریم و تجلیل از عظمتی که شهدا آفریدند وظیفه خود دانستیم که به نمایندگی از نظام به خدمت خانواده‌های ایثارگران برسیم.

عارف بیان کرد: عظمت، ایثارگری، صبر و استقامت والدین و خانواده‌های شهدا چه در تاریخ و چه در آینده به ثبت می‌رسد چرا که هم اکنون این ایثارگری‌ها در جبهه مقاومت و برای دفاع از حرم آل‌الله ادامه دارد.

وی عنوان کرد: شهدا و ایثارگران ما در ادامه دوران دفاع با حضور خود در سوریه و جانفشانی و ایثارگری‌هایی که از خود نشان دادند رسالت خود را به انجام رساندند و استقامت، صبر و بردباری شما خانواده‌ها در راستای همان نهضت انقلاب اسلامی بوده و قابل ستایش است.

در ادامه این دیدارها نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال نو گرامیداشت یاد و خاطره شدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدا در راه خدا ایثار و جانفشانی کرده‌اند و همه ما وظیفه داریم تا ادامه دهنده راه آنها باشیم.

حمیدرضا حاجی بابایی عنوان کرد: انقلاب اسلامی و نظام آمده تا مورد آزمایش قرار بگیریم و به برکت خون شهدای مدافع حرم انقلاب اسلامی ایران مهمترین پایگاهی بود که توانست ضربه محلکی به پایگاه دشمن بزند.

به گزارشتسنیم، در این دیدارها از خانواده شهدای مدافع حرم محسن فانوسی، مجید صانعی موفق و علیرضا شمسی‌پور و خانواده شهیدان دوران دفاع مقدس محمد حسین بشیری، علی اصغر بلوری، شهیدان حق گویان و شهیدان نادری، محمدرضا زمانی، سید حمید موسوی و خانواده‌های جانبازان سرافراز محرم شفیعی، حسین اسماعیلی، مجتبی مهدوی رفیع، محمد علی ثابتی و مرتضی قلیج خانی دلجویی و تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان