اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. فروردين 1396 - 23:45   |   کد مطلب: 24558
عضو شورای مرکز جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان:
ایجاد فضای دوقطبی و منازعات سیاسی خدعه خطرناک دشمنان است
عضو شورای مرکز جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان گفت: ایجاد فضای دوقطبی و منازعات سیاسی به‌ویژه در آستانه انتخابات و ایجاد تفرقه در صفوف ملت خدعه خطرناک دشمنان است.
عضو شورای مرکز جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان

به گزارش صبح الوند، میرزا محمد سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان اینکه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در واقع گردهمایی نیروهای دلسوز نظام اسلامی برای برطرف کردن مشکلات کشور با استفاده از توان نیروهای کارآمد و انقلابی‌است اظهار داشت: وحدت همه‌حانبه بین همه اقشار مردم بدون در نظر گرفتن جناح بندی‌های سیاسی زیر یک چتر، از اصلی‌ترین اولویت‌های این تشکل است.

وی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با توجه به کینه‌توزی‌های دشمنان و دسیسه‌هایی که برای ضربه زدن به نظام اسلامی همواره در برنامه دارند تشکیل شده تا با یک هماهنگی فراگیر و همه جانبه بتواند در همه زمینه‌ها به ویژه انتخابات که در کشور ما بسیار مهم است نقشی موثر ایفا کند تا نظام اسلامی به اهداف عالیه خود نزدیک شود.

سلگی تحقق منویات رهبری معظم انقلاب ، مطالبات مردم و پیگیری اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات کشور و تنگناهای اقتصادی مردم را از اولویت‌های جبهه مردمی بیان کرد و افزود:دشمن روی این موارد به‌عنوان نقاط ضعف کشور و نظام دست گذاشته است و لذا باید هر چه زودتر این نقاط ضعف با حضور نیروهای کارآمد و انقلابی برطرف و به نقاط قوت نظام تبدیل شود.

عضو شورای مرکز جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه انتخابات یکی از مهمترین امور و مسائل کشور است گفت: آنچه که در این دوره از انتخابات مدنظر جبهه مردمی‌است اولا وحدت همه جانبه بین نیروهای دلسوز انقلاب است تا بتوانند فعالانه وارد عرصه شوند و دوم اینکه با توجه به تجارب گذشته با وحدت و انسجام در جامعه ، نیروهای دلسوز انقلاب، موفق شوند شخصی با تجربه، انقلابی، کارآمد و مطیع رهبری را به‌عنوان مسئول قوه اجرایی کشور انتخاب کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه توطئه‌ها و خدعه دشمن دیگر کاملا برای ما مشخص شده است باید فردی توانمند و با روحیه انقلابی و جهادی که بتواند در برابر ترفندهای دشمنان خصوصا در دو حوزه اقتصادی و فرهنگی کشور را در مسیر صحیح مدیریت کند این مسئولیت مهم را عهده‌دار شود.

سلگی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما به سبب برخی مسائل داخلی و خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: اگر شخص واجد شرایط و اصلح انتخاب شود و بتواند با استفاده از توانمدی‌های داخلی، مشکلات کشور را حل کند مردم در آسایش و سطح قابل قبولی از زندگی قرار می‌گیرند و این مهم در پویایی وحرکت روبه جلوی کشور بسیار حائز اهمیت است.

عضو شورای مرکز جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان افزود: اگر با غفلت به‌جای افرادی انقلابی، افرادی که دنبال جناح‌‌بندی و قدرت طلبی هستند بر امور اجرایی کشور مسلط شوند قطعا در عرصه اقتصادی و فرهنگی همچنان آسیب‌پذیر خواهیم بود لذا باید با وحدت و یکپارچگی شخصی توانمند ، دلسوز و انقلابی برای ریاست جمهور کشور انتخاب شود تا شاهد پیشرفت و اعتلای کشور باشیم.

وی گفت:از مهمترین اهداف خصمانه دشمنان که به ویژه در آستانه انتخابات همواره به دنبال اجرایی شدن آن هستند ایجاد فضای دوقطبی و منازعات سیاسی در کشور و بین اقشار مختلف مردم است لذا مقام معظم رهبری این تذکر را دادند که از ایجاد فضای دو قطبی در کشور جلوگیری شود و همه باید به این مسئله مهم توجه داشته باشند.

سلگی قرار دادن ملت در برابر یکدیگر و ایجاد اختلاف در صفوف مردم را خدعه خطرناک دشمن دانست و گفت: به شدت باید مراقب این مسئله بود و در صحنه انتخابات باید رقابت بردارانه باشد و از تهمت وافترا پرهیز کرد و هر کس در مسیر دو قطبی کردن فضای سیاسی و اجتماعی کشور صحبت یا حرکتی کند قطعا بداند در مسیر خواست دشمنان حرکت می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان