اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1396 - 13:01   |   کد مطلب: 24840
رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در همدان با بیان اینکه تمامی ستادها به صورت خود جو شو مردمی شکل گرفته اند افزود: تاکنون حتی یک ریال هم بایت هزینه های ستاد از ستاد مرکزی دریافت نکرده ایم و همه براساس پشتیبانی های مردمی بوده است.

به گزارش صبح الوند، حاج میرزا محمد سلگی در گفتگو با صبح الوند به اهمیت تشکیل ستادهای انتخاباتی پرداخت و اظهار کرد: هدف از تشکیل  این ستادها گرم کردن انتخابات است و توسط این ستادها کاندیداها فعالیتشان را شروع ومردم تحریک و تحریض می شوند فعالیت کاندیداهای خودشان را تبلیغ و ایده هایشان را معرفی کنند .

 

*هدف از تشکیل ستادها ایجاد شور انتخاباتی است

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در همدان  تصریح کرد: در این ستاد ها سعی شده است  با ایجاد شور انتخاباتی در بین مردم یک انتخابات با حضور حداکثری مردم را داشته باشیم که این در مبارزه با استکبار می تواند حرف اول را بزند.

 

وی در خصوص ستاد حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم  رییسی در همدان گفت: ستاد شهری در مسجد صاحب الزمان در بلوار شهیدان شاه حسینی است و زیر مجموعه آن ستادهای مردمی است که تا الان حدود 20 ستاد تشکیل شده  و اینها ستادهای مردمی و به صورت خودجوش تشکیل شده اند.

 

 حاج میرزا محمد سلگی با بیان اینکه  ستادهای مردمی را در هر کوچه و یا منزل هر خانواده متدینی میتوانیم داشته باشیم افزود:منظور از ستاد مردمی این است که یک تحرکی در مردم به وجود بیاید که احساس تکلیف و وظیفه برای انتخاب کاندید اصلح بکنند.

 

وی اظهار کرد:  حجت الاسلام و المسلمین رییسی از ابتدای تبلیغات کار خود را شروع کرده است و لذا برای شناختن ایشان لازم است ستاد باشد و برخی افراد شاخص و خاص فقط وی را  می شناسند .

 

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رییسی تاکید کرد: در مجموع لازم است ستادهایی باشد که کاندیداها را به مردم  چه از لحاظ ویژگی ها ، برنامه ها و برجستگی های شخصیتی که طرف دارد معرفی کند.

 

*تمامی فعالیتها در ستاد خودجوش و مردمی است

وی با بیان اینکه تاکنون یک ریال بابت هزینه های ستاد از ستاد مرکزی دریافت نشده است گفت: تمامی این فعالیت ها خودجوش و از  پشتیبانی ها و کمک های مردمی تامین می شود.

 

.

 

*حجت الاسلام رییسی دغدغه ایجاد وحدت در جامعه را دارد

حاج میرزا محمد سلگی در خصوص تعریف وحدت از دیدگاه حجت السلام رییسی اظهار کرد: یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه ما وحدت است و در واقع اگر بخواهیم به مصداق واقعی کلمه وحدت عمل کنیم حجت الاسلام رییسی  مصداق واقعی کسی که دغدغه وحدت جامعه را دارد می باشد و  به لحاظ تعهد و شخصیت برجسته علمی و اعتقاداتی که دارد به وحدت توجه دارد.

 

وی توجه حجت الاسلام رییسی به عدالت و ریشه کن کردن ریشه های فساد را یکی دیگر از ویژگی های وی عنوان و افزود:  عدالت یکی از پارامترهای اصلی حفظ جامعه است و اگر بخوهد عدالت به شکل واقعی پیاده شود کسی را به جز شخصیت اقای حجت الاسلام رییسی نمی شناسم که برجسته تراز ایشان در مقام ریاست جمهوری باشد.

 

*حجت الاسلام رییسی طعم یتیمی را چشیده است

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در همدان با اشاره به اینکه حجت الاسلام رییسی حال نیازمندان و مستضعفان را به خوبی درک میکند افزود: حجت الا سلام رییسی درد سختی و یتیمی را چشیده است و  همچین شخصبیتی که خودش درک کرده باشد میتواند مشکلات مردم را به شکل حقیقی درک و در جهت رفعش قدم بردارد.

 

وی با بیان اینکه اعتقادات مهمترین چیزی است که یک فرد را برجسته می کند افزود: حجت الاسلام رییسی در طول عمر و زندگی خود از شخصیت هایی بود که بدون حاشیه و بیشترین دغدغه را نسبت به امور مردم و جامع داشته و به هر حال هر کس در معرض امتحانات خدا است فرق نمیکند روحانی یا غیر روحانی باشد و بعضی ها از انتخاب خدا خوب بیرون نمی آیند و به جای انکه به محرومیت توجه کنند به طرف اشرافی گری می روند.

 

حاج میرزا محمد سلگی  در پایان اظهار کرد: جهت حضور حجت الاسلام رییسی در همدان اقداماتی صورت گرفته و از ایشان دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان