اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1396 - 23:01   |   کد مطلب: 24878
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه هیچ رقابتی بین رئیسی و قالیباف وجود نخواهد داشت گفت: تفکر هر دو از یک خاستگاه واحدی است و کارآمدی دولت انقلابی با حضور رئیسی و قالیباف یک امر قطعی و مسلم است.
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمدعلی پورمختار صبح امروز در نشست افتتاح ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در همدان اظهار داشت: افرادی که در جبهه انقلابی قرار دارند با تلاش و تفکر انقلابی که مبتنی بر راهی است که امام(ره) ترسیم کرده و مقام معظم رهبری نیز تعیین کرده است با قوت، قدرت، همدلی و شجاعت کامل این راه را به سرانجام مقصود می‌رسانند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس بیان کرد: رئیسی و قالیباف هر دو از یک خاستگاه واحدی هستند و تفکرشان این است که در این حرکت جبهه انقلابی به روز بر جمع انقلابیان اضافه شود چون برای یک منظور واحد تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه حفظ گفتمان انقلابی که در خطر انحراف و آسیب است در اولویت قرار دارد، گفت: هیچ توفیقی را در 37 سال گذشته به دست نیاوردیم مگر با حرکت انقلابی، بنابراین باید از این جریان انقلابی و اسلام دفاع کنیم.

پورمختار عنوان کرد: کارآمدی دولت انقلابی با حضور رئیسی و قالیباف یک امر قطعی و مسلم است تا بتوانند از نیروهای فعال و باانگیزه، مدیر و مدبر که تکیه‌گاه آنها به ارزش‌ها و انقلاب و ملت است اهداف و منویات نطام و انقلاب را برآورد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ رقابتی بین رئیسی و قالیباف وجود نخواهد داشت تصریح کرد: در ستادهای مرکزی انتخاباتی با هم توافق کردند پس باید به این موضوع توجه شود تا نسبت به حجت‌الاسلام رئیسی کمترین ابهام، تردید و تخریبی که در مخیله ما نمی‌گنجد، رخ ندهد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس اظهار داشت: همه ما در جبهه انقلاب هستیم اما در مقابل جبهه انقلابی، جبهه ناکارآمد و غیرانقلابی لیبرالی است که با نگاه به خارج قصد دارد کشور را مدیریت کند که یک روش را در دولت کنونی و دولت گذشته تجربه کردیم.

وی بیان کرد: این جبهه غیرانقلابی با اعتماد زیاد به دشمنان و بُریدن از توانمندی‌های کشور به ویژه نسل جوان پر انرژی و فعال و عالم که آمادگی دارند مشکلات کشور را انقلابی، جهادی و علمی رفع کنند، توجه ندارند.

پورمختار تأکید کرد: با ارائه آمارهای توخالی و غیرواقعی و بازی با اعداد و ارقام که با واقعیت جامعه و مردم 180 درجه متفاوت است، قصد مدیریت کشور را دارند.

وی گفت: این چهار سال فرصتی فرصتی شد که همه ملت ایران با تفکر انقلابی، تفاوت‌ها را احساس کنند که کار جهادی و انقلابی با کار عادی و روتین فرق دارد و اینکه از دشمنان قطع امید کنیم.

عضو کمیسیون قضایی مجلس دهم عنوان کرد: اعتقاد به تعامل با دنیا و عمده کشورهای مدنظر، برقراری روابط بین‌المللی، اقتصاد، واردات و صادرات را داریم اما نباید و نمی‌توانیم این تعاملات را دست مایه قرار دهیم که دولت انقلابی سر کارآمد این روابط قطع و سایه جنگ برخواهد گشت.

وی افزود: اینکه گفته‌ می‌شود برجام سایه جنگ را برداشت یک ادعای دروغ است و امروز نیز توسط لیبرال‌ها باز بیان می‌شود که با روی کار آمدن دولت انقلابی سایه جنگ بیشتر است چرا که نیروهای مسلح، بسیجیان و ایثارگران و نوع مردم با "نه گفتن" به دشمنان بازدارنده واقعی هستند و این تفکر ساخته و پرداخته آقایانی است که اعتقادس به توانمندی داخلی ندارند.

پورمختار تصریح کرد: پیروزی قطعی برای جبهه انقلاب اسلامی است که البته خواست مردم ایران است و جزو مطالبات مقام معظم رهبری است و به این هدف خواهیم رسید.

وی خطاب به اعضای ستاد انتخاباتی قالیباف در همدان اظهار داشت: با همدلی و همکاری با ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی کار را پیش ببرید و هم‌افزایی داشته باشید و واقعیت‌ها را بیان کنند چرا که در دولت آنچه باید اتفاق می‌افتاد، نیافتاد و آنچه نباید اتفاق می‌افتاد، اتفاق افتاد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس تأکید کرد: هر دو ستاد با تدبیر در افزایش آگاهی و اطلاع مردم اثرات مثبت و ارزنده‌ای را که پیروزی جبهه انقلابی در 29 اردیبهشت را برای ملت به بار خواهد آورد را تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان