اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. شهريور 1396 - 0:49   |   کد مطلب: 26376
آقای قالیباف در روزهای آینده هرجا که برود یا به هر مسوولیتی گمارده شود، یقیناً چون گذشته خدمتگذار مردم و سرباز نظام و رهبری خواهد بود و از کار جهادی فاصله نخواهد گرفت.
قالیباف

به گزارش صبح الوند، روزنامه «صبح نو» در سرمقاله خود نوشت:

یکی از سوالاتی که این روزها توسط مردم زیاد پرسیده می‌شود، این است که آقای قالیباف بعد از شهرداری تهران کجا خواهد رفت و به چه کاری مشغول می‌شود؟

سوالی که شاید درباره سایر مسوولانی که دوره مسوولیت آن‌ها به اتمام می‌رسد تا حدودی مطرح باشد؛ اما در اینجا مردم با دغدغه بیشتری می‌خواهند بدانند مدیری که در ۱۷سال گذشته، چه در فرماندهی نیروی انتظامی و چه در سمت شهردار تهران شبانه روز با آنها بوده و با مدیریت جهادی پایتخت کشور را متحول کرده، از این پس به چه کاری مشغول خواهد شد؟

شاید یکی از دلایل اقبال عمومی به چنین مدیرانی همین باشد که آنها نه برای مطرح کردن خود یا حزب و گروهشان، بلکه به خاطر مردم کار کردند و همه دغدغه آنها مردم و سربلندی نظام و کشور بوده است.

بدون شک، این روحیه در شهردار سابق تهران را باید روحیه برجای مانده از دوران دفاع مقدس دانست که سربازان امام‌روح الله (ره) در مکتب او آموخته بودند که از یکدیگر جز در امر خیر و خدمت خالصانه سبقت نگیرند و همه تلاش آنها در جهت رضای الهی و رضایت خلق خدا باشد.

چنین روحیه‌ای و چنین سربازانی را که خوشبختانه در کشور کم نیستند، باید قدر دانست و به قصد گسترش و تبلیغ فرهنگ کار و مدیریت جهادی، آن‌ها را مورد تکریم و تجلیل قرار داد.  در هر حال، آقای قالیباف در روزهای آینده هرجا که برود یا به هر مسوولیتی گمارده شود، یقیناً چون گذشته خدمتگذار مردم و سرباز نظام و رهبری خواهد بود و از کار جهادی فاصله نخواهد گرفت.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان