اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1396 - 23:42   |   کد مطلب: 24948
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم آثار رفع تحریم‌ها را در زندگی خود نمی‌بینند.
قالیباف

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، با بیان اینکه برجام یک تعهد است و هر دولتی از جمله «دولت مردم» از این تعهد حمایت و دفاع خواهد کرد، گفت: طبیعتاً طرف مقابل هم باید به برجام متعهد بوده و آن را انجام بدهد.

وی ادامه داد: مشکل در این است که در زمان به نتیجه رسیدن برجام، مذاکرات عمدتاً سیاسی و حقوقی بود و در اواخر نیز بخش فنی به آن اضافه شد که آقای صالحی برای این موضوع به مذاکرات رفتند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ضعف دولت از اینجا ناشی شد که در زمینه تحریم‌ها و در بخش‌های اقتصادی، پولی و مالی آن‌ طوری که باید و شاید کارشناسان درگیر نشدند و دولت هم نتوانست این کار را آنطور که باید و شاید انجام بدهد.

قالیباف افزود: دولت امروز تعهدات خودش را در داخل انجام داده، ولی قدرت و حوزه نفوذ ندارد که از ظرفیت‌های طرف مقابل استفاده و آن را تحقق دهد، در واقع چک را گرفته‌اند اما نمی‌توانند تبدیل به پول کنند.

وی گفت: مردم می‌گویند، خُب تحریم‌ها حل شد، اما آثار آن را در زندگی مان نمی‌بینیم‌ نه تنها آثار رفع تحریم ها را نمی بینیم که حتی عکس آن را هم شاهد هستیم، یعنی امروز فروش کالاهای اروپایی به ایران سرعت گرفته و اتفاقی در صادرات و اقتصاد ما نیفتاده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان