اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. فروردين 1396 - 23:18   |   کد مطلب: 24577
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:
حل مشکل بیکاری در کشور نیازمند شکل‌گیری بسیج عمومی است
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل و راه اندازی بسیج عمومی برای حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در کشور ضروری است.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر ، اکبر رنجبرزاده پیش ازظهر پنجشنبه در نخستین شورای اداری شهرستان اسدآباد در سال جاری، اظهار داشت: مردم از ما انتظار دارند که به دغدغه های آنان در حوزه های گوناگون پاسخ دهیم و در مسیر توسعه کشور گام های اساسی برداریم.

وی افزود: حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری و امتداد راه شهدا موجبات توسعه و پیشرفت کشور را هموار می کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط خاصی قرار داریم، عنوان کرد: شرایط موجود کشور فرقی با اوضاع زمان دفاع مقدس ندارد.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم همانند دوران دفاع مقدس، از موانع و مشکلات به راحتی عبور کنیم باید مردم را با خود همراه و از ظرفیت استان و کشور برای حل مشکلات بهره ببریم.

رنجبرزاده بیکاری را مهمترین دغدغه خانواده‌ها عنوان و تاکید کرد: با تلاش شبانه روزی باید این دغدغه خانواده ها را برطرف و در مسیر توسعه و اشتغال جوانان حرکت کرد.

وی با بیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، عنوان کرد: اقتصاد کشور به همت مدیران باید به مرحله قابل قبولی برسد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس عنوان کرد: همانگونه که در ایام دفاع مقدس مردم، خودجوش و مصمم راه های نفوذ دشمن را به کشور گرفته بودند، اکنون نیز باید در مسیر حل مشکل بیکاری و سرمایه گذاری برای اشتغال از ظرفیت مردمی استفاده کرد.

وی خطاب به مسئولان شهرستان، اظهار داشت: اگر مردم از مسئولان ناراضی باشند، نه تنها مشکلات برطرف نمی شود بلکه هیچ پیشرفتی در شهرستان صورت نمی پذیرد.

رنجبرزاده بااشاره به شعار سال، افزود: طبق فرموده مقام معطم رهبری مشکل اساسی ما تولید و اشتغال است که رفع مشکلات حوزه تولید و قاچاق کالا برعهده مسئولان است.

وی به اتفاقات مثبت سال گذشته در اسدآباد اشاره و تاکید کرد: توسعه راه آهن، مستقل شدن دانشگاه علوم پزشکی، تصویب ساخت بیمارستان جدید در اسدآباد و غیره تنها بخشی از اقدامات و فعالیت‌ های مسئولان در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان