اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. اسفند 1396 - 23:21   |   کد مطلب: 29006
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تعالی هر کشور مدیون ثبات در آموزش و پرورش و توجه به فرهیختگان و معلمان جامعه است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، اکبر رنجبرزاده در جشن ستارگان شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: بخشی از سرمایه ملی را باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری  کرد و آموزش و پرورش به عنوان یکی از اولویت های اول کشور مانند بحث بهداشت و درمان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر وامید و یکسال گذشته بیش از 30 میلیارد تومان به بهداشت و درمان کشور اختصاص یافته و با پرداخت از جیب مردم کمتر شده، اظهار کرد: باید دوربین تیز روشن بینی بین فرهنگیان بیش از امروز روشن و شرایط مناسب تری برای دیده بانان فرهنگی ایجاد  شود.
رنجبرزاده افزود: با اولویت اول قرار گرفتن آموزش و پرورش در جامعه و سرمایه گذاری در این راستا بدون شک سرمایه گذاری را به صورت تصاعدی به ما باز خواهد گرداند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳ ردیف بودجه در مجلس شورای اسلامی برای توسعه شهرستان اسدآباد خبر داد و تصریح کرد: اختصاص ردیف بودجه برای آزاد راه همدان - اسدآباد - کرمانشاه، اتصال اسدآباد به راه آهن و احداث دانشکده بهداشت، 3 ردیف بودجه اختصاص یافته در قانون مجلس بوده که برای این شهرستان اتفاق افتاده است.
وی با بیان اینکه اختصاص ردیف بودجه برای راه‌آهن در اسدآباد یک کار زیربنایی اساسی بوده است، افزود: بودجه کلی پروژه احداث راه آهن در اسدآباد و اتصال خط آهن تهران-همدان- سنندج به اراک - ملایر-کرمانشاه از مسیر داشبلاغ - اسدآباد، 650 میلیارد تومان بوده که در مرحله اول برای سال آینده،17 میلیارد تومان بودجه در راستای این طرح لحاظ شده است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه اصلاح مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان را از برجسته‌ترین مطالب طرح شده در بودجه سال آینده برشمرد و گفت: اصلاح و تعریض مسیرهای اسدآباد به سنقر و اسدآباد به قروه از جمله برجسته ترین مطالب طرح شده در بودجه سال آینده این شهرستان است که این دو مسیر مذکور دارای ردیف بودجه هستند، و هرساله مبلغی بودجه بـه مسیر اسدآباد - سنقر اختصاص می‌یابد و این کار تا زمان اتمام پروژه ادامه خواهد داشت.
رنجبرزاده همچنین گفت: کارهای اولیه احداث دانشکده بهداشت نیر در اسدآباد آغاز و موضوع ساخت این مکان در بودجه سال بعد گنجانده شده است .
وی مبارزه با آفت بیکاری را جزء مهمترین برنامه‌های خود در سطح شهرستان عنوان کرد و افزود: گسترش تولید مجتمع‌های فولاد و زیرمجموعه‌های آن بستر مناسبی برای ایجاد شغل بوده که در این راستا احداث کارخانه کنستانتره در اطراف روستای بوجین و منطقه بهمن دره در دستور کار قرار دارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مجموعه در حال احداث مجموعه‌ای مجزا از مجتمع حسن‌آباد بوده که در فاز اول 250 هزار تن و در فاز دوم تا 750 هزار تن کنستانتره تولید خواهد داشت.
رنجبرزاده خاطر نشان کرد: کارخانه‌ای دیگر از مجتمع تولید فولاد در دو سال آینده در راستای اشتغال پایدار شهرستان احداث می شود.
وی همچنین از بهره‌برداری کارخانه‌های گندله‌سازی و آهن اسفنجی در دو سال آینده در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: کارخانه تولید کاغذ نیز در مرحله اخذ مجوز بوده و قرار است در این شهرستان 2 کارخانه اسید سولفونیک و نیز ساخت و تولید رینگ آلومینیوم ماشین نیز زده شود.
در پایان از 113 دانش آموز برتر و ستاره شهرستان تجلیل شد.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان