اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. فروردين 1396 - 23:54   |   کد مطلب: 24697
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های فرهنگسرای «پرواز» خبر داد و گفت: این دوره‌های آموزشی در بخش‌های علمی، هنری و فعالیت‌های فوق برنامه برگزار می‌شود.
ثبت نام کلاس‌های آموزشی فرهنگسرای «پرواز» همدان آغاز شد

به گزارش صبح الوند، محمد قدیمی در خصوص شروع ثبت‌نام کلاس‌های فرهنگسرای «پرواز» در همدان اظهار داشت: این مجموعه در عکاسی مقدماتی و پیشرفته، خبرنگاری، سواد رسانه (شهروند الکترونیک)، نقد فیلم، فیلمنامه‌نویسی و آموزش‌های شهروندی را برگزار می کند.

وی گفت: دوره های آموزش شهروندی شامل مهارت‌های پیش از ازدواج، مهارت‌های فرزندپروری، مهارت‌های کنترل خشم، کارگاه آموزش حل تعارض، کارگاه آموزشی اعتماد به نفس و آموزش نقاشی است که از شهروندان در سال جدید ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف علمی، هنری و فعالیت‌های فوق برنامه برگزار می‌شود، گفت: این دوره‌ها برای سنین مختلف از ۴ سال تا ۷۰ سال در نظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان هدف از برپایی این دوره‌های آموزشی را ارتقای سطح توانمندی شهروندان و غنی‌سازی اوقات فراغت آنها دانست و یادآور شد: با برپایی این دوره‌ها گامی در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برداشته شود.

قدیمی عنوان کرد: علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به واحد آموزش فرهنگسرای پرواز واقع در اعتمادیه پارک پرواز مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان