اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1396 - 23:24   |   کد مطلب: 24977
رئیس ستاد انتخاباتی مردمی روحانی در همدان با بیان اینکه روحانی به‌عنوان کاندیدا به همدان می‌آید، گفت: دولت و ارگان‌های دولتی نمی‌توانند مستقیم میزبان وی باشند و این اقدام به ستاد واگذار شده است.
رئیس ستاد انتخاباتی مردمی روحانی در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، هادی ضرابی در نشست‌خبری ستاد انتخاباتی مردمی روحانی در همدان اظهار داشت: رئیس‌جمهور به‌سبب تبلیغات انتخاباتی در طول زمان قانونی تعیین شده به تمام استان‌های کشور برای سخنرانی در بین مردم می‌روند و گاهی در یک روز به دو استان سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور 18 اردیبهشت ماه به همدان سفر می‌کند گفت: بعد از سفر به همدان وی عازم کرمانشاه شده و با مردم کرمانشاه نیز دیدار می‌کند.

ضرابی عنوان کرد: تنها سرمایه عظیم اجتماعی دولت تدبیر و امید مردم هستند و اگر روحانی به استانها سفر نکند در محدوده تنگ تبلیغات نیز نیست. چراکه نیازی نیست مردم کشور ایشان را بشناسند چون بارها از طریق رسانه‌ها وی را دیده و با آرمانها و برنامه‌های وی آشنا هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی مردمی روحانی در همدان گفت: این دیدار عرض ارادتی از طرف روحانی و حفظ حرمتی از طرف مردمی است که به او رأی می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه روز دوشنبه این فرصت شامل مردم استان می‌شود افزود: رئیس جمهور صبح وارد همدان می‌شود و برنامه غیر رسمی در افتتاح پروژه راه آهن دارند که این طرح رویای دست نیافتنی برای مردم همدان بود.

ضرابی به برنامه دیدار مردمی روحانی اشاره کرد و گفت: روحانی سپس به سالن ابن سینا می‌رود و ضمن خیر مقدم مسئول ستاد سخنرانی کوتاه مدت سید کاظم اکرمی انجام و سپس سخنرانی روحانی در جمع مردم برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی مردمی روحانی در همدان اظهار داشت: پیش برنامه‌هایی نیز برای مردمی که به سالن می‌آیند پیش‌بینی شده که در صورت دریافت مجوز از مراجع انجام می‌شود مثل اجرای هنرهایی چون موسیقی, شعر‌خوانی, اجرای کنسرت و‌غیره ضمن اینکه کلیپ‌هایی از روحانی با موضوع مقایسه عملکرد دولت یازدهم و دولت قبلی و شرایطی که دولت آغاز به‌کار کرد اکران می‌شود. 

وی با بیان اینکه روحانی به عنوان کاندیدا به همدان می‌آید گفت: دولت و ارگان‌های دولتی نمی‌توانند مستقیم میزبان وی باشند و این اقدام به ستاد واگذار شده است.

ضرابی با اعلام اینکه کار تبلیغاتی در فضای مجازی شروع شده است، افزود: در 5 محور تبلیغات انجام می‌شود که فضای مجازی, پیامک, بنرها در 9 شهرستان استان, ارسال دعوتنامه‌ها در سطح شهرها بین مردم از راه‌های اطلاع‌رسانی است. برنامه دیدار با مردم همدان ساعت 9 و نیم اعلام شده ‌و حدود یک ساعت و نیم زمان می‌برد تا مردم در سالن جمع شوند.

رئیس ستاد انتخاباتی مردمی روحانی در همدان با بیان اینکه نظرسنجی‌ها باید علمی باشد افزود: در طول مدت زمان گذشته دو نظرسنجی در تهران انجام شد که یک مورد آن کشوری و دیگری استانی بود که در این نظرسنجی‌ها روحانی وضعیت مطلوبی داشت.

ضرابی اظهار داشت: ستاد روحانی در استان 5 معاونت, 4 رئیس ستاد, معاونت اقشار و تشکل‌ها, پشتیبانی و مالی, تبلیغات, امور شهرستان‌ها و حقوقی و نظارت بر صندوق‌ها دارد ضمن اینکه ستادهای جوانان, بانوان, اصلاح‌طلبان, اعتدالیون و حامیان روحانی نیز در همدان فعال هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان