اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1396 - 23:59   |   کد مطلب: 25088
جلیلی خطاب به نامزدهای دولت گفت: کسی که امروز دارد به عقب بر می‌گردد شما هستید، با یک شعار به عقب بر نمی‌گردیم، مشکل حل نمی‌شود؛ امروز اگر مشکل بیکاری و رکود اقتصادی بیشتر شده یعنی رو به جلو رفته‌اید؟
قیمت آب، برق و بنزین گران شد اما مبلغ یارانه مردم نه

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، سعید جلیلی در جمع حامیان حجه الاسلام رییسی در بشاگرد حاضر شد و طی سخنانی گفت: امیر المومنین می‌فرمایند: خداوند از علما عهد گرفته است که در برابر شکم بارگی ستمگران و گرسنگی مظلومان بی تفاوت نباشیم. همه در برابر گرسنگی مظلومان و شکم بارگی مترفین مسئولیت دارند.

وی افزود: کسی که در نظام اسلامی مسئول می‌شود نباید شبانه روز بشناسد بلکه باید به دنبال کمک به مردم و محرومین باشد.

جلیلی ادامه داد: در هر انتخاباتی باید دید آیا مسئولان در جهت رفع محرومیت و توجه به مستضعفین عمل کرده اند یا نه؟ و باید عملکرد آنها را با شاخص های اصلی سنجید.

وی گفت: باید دید کسانی که ۴ سال قبل وعده دادند به وسیله لبخند زدن به دشمن می‌توانند مشکلات را حل کنند موفق شدند یا خیر؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز قبل از اینکه به بشاگرد برسم در طول مسیر دیدم بواسطه ساخت هزاران خانه روستایی در دولت قبل، تقریبا اثری از کپرنشینی باقی نمانده، آیا در این ۴ سال هم این کار انجام شد و خانه ای برای روستاییان ساختند؟

جلیلی گفت: قرار بود قیمت بنزین و گازوییل و آب و برق گران شود به شرطی که یارانه مردم نیز افزوده شود اما در این مدت قیمت همه اینها گران تر شد ولی مبلغ یارانه ها همان است! علاوه بر آن یارانه بخشهایی از مردم نیز حذف شد و در واقع دولت درآمد بیشتری کسب کرد اما مشخص نیست این پولها کجا رفته است؟

وی افزود: وقتی این مباحث مطرح میشود عصبانی میشوند! چرا ناراحت می‌شوید؟ اگر حرفمان غلط است منطقی بگویید چرا غلط است ولی چرا از طرح آمار و ارقام عصبانی میشوید؟

جلیلی گفت: اتفاقا آن کسی که امروز دارد به عقب بر می‌گردد شما هستید! با یک شعار "به عقب بر نمی‌گردیم" مشکل حل نمیشود؛ امروز اگر مشکل بیکاری و رکود اقتصادی بیشتر شده یعنی رو به جلو رفته اید؟!

وی در پایان گفت: اگر معتقدیم برادر عزیزمان آقای رئیسی اصلح است به خاطر این است که این فرمایش امیرالمومنین علیه السلام در گوشش هست که نباید نسبت به گرسنگی مظلومان و شکمبارگی مترفین بی تفاوت بود!

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان