اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. خرداد 1396 - 10:43   |   کد مطلب: 25270
رییس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه در چند روز اخیر شاهد افزایش قیمت گوشت در بازار همدان بودیم افزود: قیمت گوشت تا پایان خرداد ماه ثابت و بازرسی هم در طول ماه مبارک رمضان از اصناف تشدید خواهد شد.
رییس اتاق اصناف همدان خبر داد

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا فرسایی وحید در گفتگو با صبح الوند ، در خصوص کنترل بازار در ماه مبارک رمضان افزود: از ده روز به ایام ماه مبارک رمضان بازرسی ها را همچون سالهای گذشته شروع کرده ایم و از لحاظ توزیع کالاهای اساسی مشکلی نخواهیم داشت.

 

رییس اتاق اصناف همدان  با اشاره به برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در روزهای اخیر افزود: در این نمایشگاه کالاهای اساسی و موردنیاز مردم همچون گوشت، مرغ و ... عرضه  و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت.

 

وی افزود: بسیاری که موفق به خرید از نمایشگاه نشدند هم در طول ماه مبارک رمضان با مراجعه به فروشگاه های جهاد می توانند اقلام  مورد نیاز خود را تامین کنند.

 

*دامداران تمایلی به فروش دام ندارند

فرسایی در در ادامه در خصوص گرانی گوشت در چند روز اخیر افزود: امسال به دلیل بارندگی و شرایط خوب مراتع دامداران دیگر تمایلی به فروش و عرضه دام در بازار ندارند و آنها را در مراتع رها می کنند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون گوشت بدون استخوان در بازار نزدیک به کیلویی 50 هزار تومان فروخته می شود افزود: این قیمت تا پایان خرداد ماه افزایشی نخواهدداشت و همچنین دولت با فروش گوشت های برزیلی کیلیویی 23 هزار تومان کمک شایانی به عرضه گوشت قرمز در بازار کرده است.

 

رییس اتاق اصناف همدان با اشاره به مناسب بودن قیمت مرغ در بازار افزود: هر کیلو گوشت مرغ هم در بازار همدان به قیمت 6 هزار و 900 تومان عرضه می شود.

 

وی در پایان در خصوص بازرسی از بازار در ایام رمضان افزود: بهترین بازرس در این ایام مردم می باشند و آنها می توانند با ارسال شکایات خود به سامانه پیامکی 1000127 کمک شایانی به ما نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان