اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. خرداد 1396 - 23:35   |   کد مطلب: 25280
کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی رزن خبرداد:
اجرای طرح «با قرآن در رمضان» در شهرستان رزن
کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان رزن از برگزاری طرح «با قرآن در رمضان» ویژه تلاوت کلام الله مجید با حضور اقشار مختلف مردم در رزن خبر داد.
کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی رزن

به گزارش صبح الوند،اکبر شمسی دلربا در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه طرح «با قرآن در رمضان» در ۵ مسجد شاخص شهرستان رزن درحال اجراست، اظهارداشت: این محفل نورانی ترتیل خوانی قرآن کریم هر روز بعد از نماز عصر توسط قاریان ممتاز شهرستانی آغاز و با برگزاری برنامه تفسیرموضوعی و ادعیه ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت ۳ موسسه قرآنی شهری و همچنین یک خانه قرآن شهری و ۲۰ خانه قرآن روستایی در شهرستان رزن افزود: هدف از برگزاری این طرح قرآنی تلاوت روزانه قرآن کریم همزمان با ایام الله پرفضیلت ماه مبارک رمضان، اشاعه فرهنگ قرآنی و همچنین انس با آیات وحی به‌ویژه در بین نسل جوان جامعه است.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان رزن درباره اهمیت اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه توضیح داد: زیر بنای یک جامعه‌ توحیدی و قرآنی را باید در رجوع به قرآن و عترت دانست زیرا مهم‌ترین و کامل‌ترین کتب آسمانی و وحیانی که در اختیار بشر قرار گرفت، کتاب آسمانی قرآن است.

شمسی دلربا با اشاره به اینکه طرح با قرآن در رمضان طی سال های گذشته با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبه‌رو شد، بیان داشت: این طرح تا پایان ماه رمضان سال جاری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان