اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. مرداد 1396 - 23:45   |   کد مطلب: 26075
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اجرای طرح سلامت اجتماعی در ۱۰ نقطه استان همدان خبر داد.
طرح سلامت اجتماعی در ۱۰ نقطه استان همدان اجرا می‌شود

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه باید در راستای نهادینه کردن اهمیت و جایگاه ولایت در جامعه تلاش کرد، گفت: تببین این امر یک وظیفه و ضرورت در راستای سعادت جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با تهاجم جبهه باطل در راستای وارونه نشان دادن حقایق و اصولی که انسان را به سعادت اخروی رهنمود می‌کند مواجه ایم، عنوان کرد: باید با  برنامه‌ریزی نظام‌مند نقشه‌های جبهه باطل را نقش بر آب کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکبد کرد: باید با تکیه بر نگاه توحیدی و قرآنی برنامه‌های منسجمی را در راستای حفظ ارزش‌ها به کار گرفت.

حجت الاسلام دشتکی عنوان کرد: مردم با حضور و استقامت و با تکیه بر اعتقادات، دشمنان را ناامید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود در راستای رسیدن به ارزش‌ها و اهداف استفاده کرد، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و مباحث علمی را از ظرفیت‌های مهم در راستای تبیین و حفظ ارزش‌ها برشمرد.

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه اگر محوریت جامعه‌ای ولایت نباشد و مدیریت آن برپایه اصول استوار نباشد با مشکل مواجه خواهد شد، گفت: جامعه بر پایه ولایت استوار است.

وی با اشاره به اجرای طرح سلامت اجتماعی در ۱۰ نقطه استان همدان، عنوان کرد: مئوولیت عمومی اجرای طرح سلامت اجتماعی برعهده مدیران شهرستانی است و شهرستان‌ها باید برنامه‌های فرهنگی و آموزشی را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان