اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. خرداد 1396 - 11:44   |   کد مطلب: 25431
معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از صادرات 41 قلم کالا از گمرک همدان به 12 کشور جهان خبر داد.
صادرات 41 قلم کالا از گمرک همدان به 12 کشور جهان

به گزارش صبح الوند، مصطفی اسدی با بیان اینکه در دو ماه امسال بخش کشاورزی استان با صادرات 10 میلیون و 604 هزار دلار، 44.1 درصد از صادرات استان به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: کشمش به عنوان مهمترین کالای صادراتی استان با صادرات 7 میلیون دلاری 150 هزار دلاری  و 32 درصدی از صادرات استان مطرح است.

 

وی از صادرات 3 میلیون و 339 هزار دلار لبنیات در این مدت خبر داد و گفت: محصولات این بخش شامل پنج قلم کالا بوده که به کشور روسیه، اکراین، ترکمنستان، آذربایجان، افغانستان و عراق صادر شده است.

 

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: صنایع دستی استان با یک میلیون و  452 هزار دلار، سهمی برابر 6.6 درصدی از صادرات استان را به خود اختصاص داده است.

 

وی با اشاره به اینکه سفال به عنوان پنجمین کالای صادراتی استان بالغ بر یک‌میلیون و 139 هزار دلار 5.2 درصد صادرات استان را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: بخش صنایع دستی شامل 6 قلم کالای صادراتی است که به کشور آمریکا و عراق صادر  شد.

 

اسدی از صادرات 41 قلم کالا از گمرک همدان طی دو ماه امسال به  12 کشور جهان خبر داد و اظهار داشت: آمریکا، ایتالیا، کنیا، روسیه، ارمنستان، ترکمنستان، آذربایجان، کویت، بنگلادش، پاکستان، افغانستان و عراق عمده کشورهای دریافت‌کننده کالاهای همدان بودند.

 

وی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: میزان کالای صادراتی از گمرک استان همدان در مدت مشابه سال گذشته 47 قلم کالا بوده که به 17 کشور جهان صادر شده بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان