اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. خرداد 1396 - 14:33   |   کد مطلب: 25467
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که حضور کارلوس کی‌روش به تیم ملی شخصیت داده است.
دین‌محمدی: کی روش نیمکت تیم ملی را سنگین کرده است

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سیروس دین‌محمدی درباره صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: رفتن به جام جهانی برای فوتبال ایران خوب است و از این بابت خیلی خوشحال شدم. مسئله دیگری که خیلی اهمیت دارد، خط دفاعی خوب تیم ملی است. اگر تا صبح هم بازی می‌کردیم، ازبکستان نمی‌توانست وارد هجده قدم ایران شود. امیدوارم در جام جهانی بتوانیم به مرحله بعدی هم صعود کنیم. حالا برای دومین بار پیاپی است که به این رقابت‌ها می‌رویم و انتظارات مردم بالا رفته است.

«پتانسیل صعود به مرحله بعدی جام جهانی را داریم»، وی با بیان این جمله افزود: برخی از بازیکنان برای دومین بار حضور در جام جهانی را تجربه خواهند کرد. بازیکنان زیادی در سطح اول اروپا هستند و در ایران هم خیلی‌ها تجربه حضور در سطح اول آسیا دارند. بنابراین می‌توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. صعود به جام جهانی خیلی خوشحال‌کننده است، اما باید به فوتبال‌مان رسیدگی بیشتری شود. باید اجازه دهند بخش خصوصی وارد این فوتبال شود و شاید این رشته ورزشی کمی سر و سامان بگیرد.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران اشاره‌ای به نقش کارلوس کی‌روش کرد و گفت: او مربی اسم و رسم‌داری است. کی‌روش مربی منچستریونایتد و رئال مادرید بوده و فرد نام‌آشنایی برای جهان فوتبال است. وقتی نام کی‌روش مطرح می‌شود، همه او را می‌شناسند. کی‌روش به تیم ملی شخصیت داده است. نیمکت تیم ملی با حضور او سنگین شد و قطعاً همین موضوع به ما در جام جهانی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان