اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. تير 1396 - 10:14   |   کد مطلب: 25580
فرماندار همدان با بيان اينکه اصلي ترين رسالت ما امروز اشتغالزايي است افزود : همه دستگاههاي اجرايي و بخشهاي مختلف بايد با همکاري و همبستگي به رفع معضل بيکاري بپردازند
اصلي ترين رسالت ما امروز رفع معضل بيکاري است

به گزارش صبح الوند، علي تعالي در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان همدان با بيان اينکه اصلي ترين رسالت ما امروز اشتغالزايي است افزود : همه دستگاههاي اجرايي و بخشهاي مختلف بايد با همکاري و همبستگي به رفع معضل بيکاري بپردازند.

 

وي با اشاره به اينکه بعد از پيروزي انقلاب در همه عرصه هاي پيش رو با همراهي و پشتوانه مردمي پيروز بوده ايم يادآور شد: جمهوري اسلامي ايران همواره در عرصه داخلي  و در عرصه بين المللي نيز يک قدرت منطقه اي و تعيين کننده بوده است که توانسته قدرت خويش را به رخ ابرقدرتهاي جهان بکشد.

 

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به لزوم توجه جدي به موضوع اشتغال جوانان تصريح کرد : بسياري از آسيبهاي اجتماعي که امروز در سطح جامعه با آن مواجهيم ريشه در بيکاري و عدم اشتغال دارد که افزايش اين آسيبها با بيکاري رابطه مستقيم دارد.

 

وي با بيان اينکه براي اشتغالزايي صرفا نبايد به فکر ايجاد واحدهاي توليدي يا خدماتي بزرگ با سرمايه گذاري کلان باشيم اظهار کرد : توسعه صنايع کوچک توليدي،تبديلي و خدماتي با سرمايه گذاري هاي محدود علاوه بر نياز به سرمايه گذاري محدود نتيجه زودبازده و قابل توجهي در اشتغالزايي دارد.

 

فرماندار همدان افزود: پتروشيمي ما با سرمايه گذاري چند ميلياردي چند سال است که دنبال مي شود و هنوز هم به نتيجه نرسيده و نهايتا 300 نفر اشتغالزايي دارد در حاليکه يک واحد توليدي پوشاک روستايي ما با سرمايه گذاري شخصي يک ميليارد تومان 150 نفر از جوانان روستا را مشغول بکار کرده است.

 

تعالي به فراهم بودن بسياري از زيرساختهاي مورد نياز توسعه در استان و بويژه در مرکز استان اشاره و خاطر نشان کرد : زيرساختهاي موجود بخوبي مورد بهره برداري و استفاده در جهت اشتغالزايي قرار نمي گيرد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان