اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. تير 1396 - 23:40   |   کد مطلب: 25958
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص کامل یک روز کاری مجلس به سوال از وزرا، سبب طولانی شدن نوبت رسیدگی به طرح ها و لوایح می‌شود.
سه‌شنبه‌های مجلس، روز سوال از وزرا می شود

به گزارش صبح الوند به نقل از خانه ملت، بهروز نعمتی در خصوص درخواست 80 نماینده برای تعیین یک روز کاری مجلس جهت سؤال از وزرا، اظهار داشت: در حال حاضر یک روز از صحن را به سوال از وزرا اختصاص داده‌ایم و روزهای سه شنبه به سوال از وزرا اختصاص یافته است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر یک روز را به طور کامل به وزرا اختصاص دهیم سختی‌های خاص خود را به دنبال دارد، بیان کرد: بسیاری از طرح‌ها و لوایح، مدت‌ها در نوبت می‌مانند و بعضا تا 8 ماه در نوبت ‎مانده‌اند.

وی با بیان اینکه در روزهای سه شنبه‌ای که به سوال از وزرا اختصاص یافته، یک یا چند سوال از وزرا پرسیده می‌شود، افزود: در بعضی موارد نیز سوالات تجمیع می‌شود و در مورد برخی از وزرا در یک روز، سه سوال پرسیده می‌شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی نمایندگان نظرشان این است که سه شنبه بطور کامل به سوال از وزرا اختصاص یابد، گفت: برخی طرح‌ها در نوبت رسیدگی مانده‌اند که نماینده‌ها نیز بر رسیدگی به آن‌ها در صحن اصرار دارند، اما در صورتی که یک روز به طور کامل به سوال از وزرا اختصاص یابد، طرح ها و لوایح باید مدت زمان بیشتری در نوبت بمانند و در حالی این‌ها جز دستور کار مجلس هستند و باید ساماندهی شود.
نعمتی ادامه داد: هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی حتما به این درخواست نمایندگان در نوبت خود رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان