اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مهر 1396 - 22:02   |   کد مطلب: 26893
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سردار همدانی، حجتی برای حقانیت رشادت، مظلومیت و ایثارگری شهدای دشت کربلا، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ محمدتقی امیدی‌ساکت در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: سخن گفتن درباره شهدا سخت است چرا که طبق فرموده امام خمینی(ره)، «شهید نظر می‌کند به وجه‌الله» شهدا با پرودگار خود معامله می‌کنند.

وی با بیان اینکه سردار حاج حسین همدانی، قافله‌سالار شهدای مدافع حرم است، افزود: این شهید والامقام یک مجاهد انقلابی، ولایی، دلسوز و آگاه بود که در زمان حیات خود به معنای تمام و کمال، صبر، تقوا بصیرت و مجاهدت را به همگان نشان داد.

امیدی با بیان اینکه همه شهدا عزیزند، اضافه کرد: سردار همدانی و محسن حججی و امثال این جان برکفان به علت برخورداری از برخی شاخصه‌ها، همواره در قلب جهانیان ماندگار خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: سردار همدانی، حجتی برای حقانیت رشادت، مظلومیت و ایثارگری شهدای دشت کربلا، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم در زمان حیات خود از اولیاءالله به شمار می‌روند و اگر رشادت‌های این بزرگمردان از حریم آل‌الله نبود امروز هیچ انسانی قادر نبود به زیارت این اماکن مقدس نائل شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان اظهار کرد: شهید همدانی با یار و غار خود مهندس شهید محمود شهبازی همواره در دفاع مقدس و پیروزی خرمشهر نقش کلیدی داشته‌ و در سال 88 نیز به عنوان فرمانده سپاه حضرت رسول(ص) در مهار فتنه آشوبگران نقش اساسی ایفا کرد.

وی افزود: پس از آن نیز با حضور در جبهه مقاومت و راه‌اندازی بسیج مردمی در آگاهی‌بخشی و روشنفکری مجاهدان راه حق همواره گام‌های مهمی برداشت، شهید همدانی در زمان حیات خود مردی انقلابی و مجاهد بود که این احساس باعث ثبات قدم و پایداری و پایبندی او به مسیر شهدا و امام خود شد.

امیدی گفت: شهید همدانی سردار با بصیرت و انقلابی بود که هنگام حضور در منزل این شهید والا مقام همواره خود را از قافله سالار شهدا عقب می‌دانست و این امر باعث حزن و اندوه این فرمانده حرم بود.

این مقام مسئول یادآور شد: امیدواریم به حق این شهدا و نفس گرم آنها همه ما انسا‌ن‌ها هدایت یافته راه حق و شهدا باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان