اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آذر 1396 - 23:14   |   کد مطلب: 27644
مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: آمادگی داریم متناسب با نیازهای استان کرمانشاه گروه‌های جهادی خود را به مناطق زلزله زده این استان اعزام کنیم.

به گزارش صبح الوند، طیب فریادرس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با تشریح فعالیت‌های این نهاد برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه اظهار داشت: در 10 روز اول باهمت دانشجویان همدانی کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در قالب 24 کامیون به منطقه ارسال شد.

 وی افزود: علاوه بر این اقدامات، گروه‌های جهادی ما نیز به منطقه اعزام شدند که به دلیل عدم گنجایش این منطقه فقط تعداد محدودی از گروه‌ها امکان حضور و فعالیت یافتند.

مسئول بسیج دانشجویی همدان با اشاره به آمادگی 80 گروه جهادی دانشجویی برای حضور در مناطق زلزله‌زده بیان کرد: در حال حاضر مراحل اسکان اضطراری به پایان رسیده  و بخشی از اسکان موقت  نیز انجام شده است بنابراین ما عزم خود برای تحقق اسکان دائم مردم زلزله‌زده جزم کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر امر بازسازی 30 روستا به استان همدان واگذارشده است که بسیج دانشجویی مسئولیت کارگروه جهادی را بر عهده دارد به همین دلیل ما در حال سازمان‌دهی و سازمان‌دهی گروه‌های جهادی خود برای اعزام به منطقه هستیم.

فریادرس با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی متناسب با ارزیابی‌های انجام‌شده به کرمانشاه اعزام می‌شوند ابراز کرد: خدمت‌رسانی وساخت مسکن برای مستضعفان و محرومان برای ما در اولویت قرار دارد.

وی بابیان اینکه اگرچه پیش‌بینی می‌کنیم حضور 30 تا 40 گروه  جهادی برای حضور در منطقه کافی باشد تأکید کرد: آمادگی داریم متناسب با نیازهای استان کرمانشاه گروه‌های جهادی خود را به منطقه اعزام کنیم.

 مسئول بسیج دانشجویی همدان درباره نحوه ساخت منازل مسکونی نیز عنوان کرد: منازل مسکونی بر اساس یک نقشه کلی و منطبق با دستورالعمل‌های مهندسی و شهرسازی ساخته می‌شوند و علاوه بر این نیز گروه‌های مهندسی  بر عملکرد گروه‌های جهادی نظارت دارند تا کارها به‌درستی انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان