اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. آذر 1396 - 9:33   |   کد مطلب: 27689
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان:
آموزشها بايد منجر به اشتغال شود
جلسه شورای اداری فني و حرفه اي استان، در شهرستان رزن با حضور نماینده این شهرستان، مدیر کل و ،مسئولین ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در سالن جلسات مرکز برادران آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رزن برگزار گردید.
آموزشها بايد منجر به اشتغال شود

به گزارش صبح الوند، وهب مختاران در ابتدای جلسه ضمن تبریک هفته  وحدت و تقدیر و تشکر از زحمات حسن لطفی در کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باتوجه به نیاز کشوربه اشتغال باید آموزشها به سمتی حرکت کند که منجربه اشتغال شود و تغیراتی در بازار کسب و کارانجام شود.

 

وی افزود: ازمهمترین فعالیتهایی که منجر به اشتغال می شود برگزاری جلسه با صاحبان کسب وکار می باشد که می تواند تاثیر بسزایی درایجاد اشتغال داشته باشد.

 

مختاران با اشاره به ایجاد یک قطب درزمینه مصنوعات چرمی دراستان که بتواند سایر شهرستانها را نیز بصورت هماهنگ پیش ببرد بیان داشت در این خصوص یکی از بهترین اقدامات انجام گرفته در شهرستان همدان افتتاح کارگاه کیف ،کفش و مصنوعات چرمی در خصوص طرح تکاپو می باشد.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ادامه داد: ایجاداشتغال درزمینه جواهرات که باآموزش های مهارتی دراین زمینه میتوان به این مهم دست پیداکرد.

 

وی خاطر نشان ساخت: صادر کردن نیروی کاربه سایر کشورها با آموزشهای مهارتی توسط فنی وحرفه ای میسر می شود.

 

در ادامه حسن لطفی نماینده مردم شریف رزن مجلس شورای اسلامی بیان داشت: درحوزه صنایع دستی با ایجاد یک مرکزتجاری که به عنوان نمایشگاه نیز می تواند درنظرگرفته شود،به امر آموزش در این زمینه پرداخته شود.

 

وی افزود: یکی ازمهترین معضلات درزمینه اشتغال, نبود نیازسنجی  جهت آموزش هایی که منجر به اشتغال شود، می باشد.

 

نماینده مردم شریف رزن در مجلس شورای اسلامی  درادامه از در نظر گرفتن بودجه به میزان12 هزار میلیارد تومان جهت اشتغال کشوردر خصوص اعتماد فنی وحرفه ای به کارافرینان وارایه گواهینامه به افرادتحت پوشش پس ازتایید کارآفرین سخن گفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان