اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. دى 1396 - 8:02   |   کد مطلب: 27904
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: توانایی برگزاری دوره های مهارتی برای تمام گروههای هدف اقشار آسیب پذیر شهر را داریم
 توان برگزاری کلاس آموزشی برای تمام قشرهای آسیب پذیر وجود دارد

به گزارش صبح الوند، وهب مختاران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با قاضی گلستانی  معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان  دیدار و گفتگو نمود.

 

بنا بر این  گزارش در ابتدای این دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ضمن تقدیر و تشکر و با اشاره به اینکه یکی از اساسی ترین مشکلات جامعه و دغدغه مسئولین اشتغال می باشد،عنوان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای زمینه ساز اشتغال می باشد.

 

وی با تاکید بر این موضوع که  شغل بدون مهارت به شکست می انجامد افزود: آموزش می بایست به اشتغال منجر شود

 

مختاران مطرح ساخت:  این اداره کل آمادگی کامل برای برنامه ریزی و برگزاری دوره های مهارتی برای تمام گروههای هدف اقشار آسیب پذیرجامعه درحاشیه و رینگ سوم شهر را دارد

 

در ادامه گلستانی معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم و دادگستری کل استان گفت:با اعتقاد راسخی که به سازمان آموزش فنی و حرفه ای دارم توانمند سازی زنان بی سرپرست و بدسرپرست توسط آموزش های فنی و حرفه ای باعث کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی می شود.

 

وی خاطر نشان ساخت:جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی احتیاج به تغییر دیدگاه و تغییر نگرش به سمت و سوی آموزش های مهارتی را داشته باشیم.

 

قاضی گلستانی ادامه داد:روستاهایی که در معرض مهاجرت هستند شناسایی و برنامه ریزی جهت آموزش انجام پذیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان