اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. آذر 1396 - 17:43   |   کد مطلب: 27820
رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با بیان اینکه تمام حقوق هایی که در کشور گرفته می شود باید براساس برنامه ششم شفاف سازی گفت: اگر افزایش حقوق نمایندگان صحت داشته باشد تمام قد در مقابل ان خواهم ایستاد.
رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه

مدتی است که خبرهایی مبنی بر افزایش حقوق نمایندگان به 10 میلیون تومان جدا از هزینه ایاب و ذهاب در فضاهای مجازی رد و بدل میشود  و این امر سبب ناراحتی قشر زیادی از مردم شده است.

 

این موضوع سبب شد که امروز رییس مجلس شورای اسلامی ،علی لاریجانی  نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و بگوید افزایش 70 درصدی حقوق نمایندگان "خلاف اندر خلاف" است.

 

این واکنش ها توسط سایر نمایندگان هم صورت گرفت، به همین منظور مصاحبه ای با دکتر حمیدرضا حاج بابایی رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه صورت گرفت.

 

دکتر حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با صبح الوند، با اشاره خبر اشتباهی که در خصوص افزایش حقوق نمایندگان در حال انتشار است گفت:این موضوع صحت ندارد و خبری غیر موثق است.

 

وی با بیان اینکه در صورت صحت داشتن موضوع تمام قد در مقابلش خواهم ایستاد گفت: در روزگاری که مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر میبرند به دور از انصاف است که این افزایش حقوق صورت بگیرد.

 

رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه اظهار کرد: تمام حقوق هایی که در کشور گرفته میشود باید براساس برنامه ششم شفاف سازی و در اتاق شیشه ای قرار داده شود.

 

وی در پایان تاکید کرد: اگر این افزایش حقوق صورت بگیرد کاملا اشتباه است و  شدیدا با آن برخورد خواهم کرد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان