اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. دى 1396 - 8:36   |   کد مطلب: 27863
پتروشیمی هگمتانه از مسن ترین پروژه های نیمه تمام همدان می باشد که تبدیل به آسیبی برای این شهر شده است.
پتروشیمی هگمتانه

به گزارش صبح الوند،یکی از مسن ترین پروژههای نیمه تمام شهر همدان پروژه هگمتانه می باشد که هنوز بعد از 14 سال مشکل آن  بعد از امدن مسئولین و دولت های مختلف حل نشده و  تاکنون هم اقدام عملی موثری که بتواند مهمترین  مشکل  آن که اختلاف بین بخش خصوصی و سرمایه گذار است حل نماید در همین راستا مصاحبه ای با امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامین در مجلس شورای اسلامی جهت اطلاع از اخرین وضعیت این پروژه صورت گرفت.

 

امیر خجسته در گفتگو با صبح الوند با اشاره به نقش مهم پتروشیمی هگمتانه در توسعه شهر همدان گفت: راه اندازی این پتروشیمی سبب ایجاد اشتغال پایدار در همدان میشود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث پتروشیمی هگمتانه هنوز بعد از 14 سال به طور کامل حل نشده است افزود: در این خصوص جلسات متعددی با وزیر نفت داشته ایم و نتیجه گیری های خوبی صورت گرفته است.

 

*پتروشیمی هگمتانه تبدیل به اسیبی برای مردم همدان شده است

وی با بیان اینکه در این خصوص بین سرمایه گذار و بخش خصوصی مشکلاتی وجود دارد گفت: باید این موضوع هر چه سریعتر حل شود چرا که تبدیل به یک آسیب برای مردم همدان شده است.

 

خجسته  با اشاره به اینکه راه اندازی پتروشیمی هگمتانه با پیگیری مداوم مسئولین قابل حل است گفت: اختلافاتی که در خصوص راه اندازی این پتروشیمی وجود دارد از ایجاد هزاران شغل در استان جلوگیری کرده است.

 

وی در پایان  اظهار کرد: یکی از دلایل تاخیراوامر این چنینی پیگیری نکردن موضوعات این چنینی در سطح ملی بوده که امیدواریم جلساتی که در این خصوص با وزیر نفت داشتیم موثر بوده  و هر چه سریعتر اختلاف بین سرمایه گذار و بخش خصوصی در این خصوص حل گردد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان